Kā runāt, lai tevi saprastu un nepārprastu • IR.lv

Kā runāt, lai tevi saprastu un nepārprastu

Aiga Veckalne, valodniece, raidieraksta Pieturzīmes veidotāja

Labskanīgs, skaidrs, saprotams un ietekmīgs teksts, kodolīga un precīza izteiksme bez liekvārdības palīdz tikt saprastam, nevis pārprastam, risināt dažādas situācijas, veicināt zīmola atpazīstamību un reputāciju

Zīmola komunikāciju var aplūkot no daudziem aspektiem — ar to nodarbojas gan sabiedrisko attiecību un mārketinga speciālisti, gan komunikācijas stratēģi, gan zīmolveži. Šā raksta mērķis ir paraudzīties uz zīmola komunikāciju no valodas viedokļa, jo tieši vārdi ir tie, kas paliek atmiņā un pārliecina rīkoties.

Lai lasītu šo rakstu tālāk, Tev jābūt drukātā vai digitālā žurnāla abonentam. Esošos abonentus laipni lūdzam ienākt:

Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu