Ieteikumi 2022. gadam

Tronī kāpj ērtības

Neraugoties uz ilgstošo mājsēdi, ērtības faktors piedzīvo savu slavas gājienu. Par komfortu un ietaupītu laiku esam gatavi maksāt. Domājot par to, kā pozicionēt un pieteikt savus produktus un pakalpojumus, atcerieties, ka cilvēku prātos šobrīd convenience is king.

 Foto - 

Ar optimisma piešprici
Sabiedrībā valda priekšstats, ka mums trūkst optimisma un naids ir pieaugoša problēma. Izvēloties komunikācijas formu, domājiet, kā savu auditoriju izklaidēt, piešķirt ziņai vieglumu, iepriecināt un dot optimisma piešprici. Citādi pastāv risks, ka būsim kļuvuši imūni pret pārlieku nopietno un negatīvo. 

 Foto - 

Gatavi inovācijām
Naski apgūstam digitālās prasmes un rīkus — sabiedrība tam ir atvērtāka nekā mēs, iespējams, nojaušam. Lasi — pat tante Bauskā skatās YouTube pamācības. Protams, straujš prasmju kāpums notiek uz to iedzīvotāju rēķina, kuriem, kā dati rāda, vēl nav 35 gadi, taču pārējie seko. Ieviešot un piesakot inovācijas, rēķinieties, ka auditorija tām ir visai gatava.  

Jaunākajā žurnālā