
Saksofonists Deniss Paškevičs savus eksperimentus trīs dienu garumā īstenojis Reformātu baznīcā Vecrīgā — leģendām apvītajā Rīgas skaņu ierakstu studijā
Denisa Paškeviča jaunais projekts Ten Ka cenšas atklāt mūziķa eksperimentētāja dabu
Sanāk paradoksāli — Covid-19 izslimojis, vakcinēts agnostiķis raksta par ilggadēji pārliecinātu kristieti, atklātu potēšanās pretinieku. Te, no vienas puses, vērtību un viedokļu sadursmes dēļ recenzija varētu arī beigties, taču, no otras puses, šoreiz stāsts nav par «krekliem», kaut arī vienā no kompozīcijām (Modulation Voice and Form) tomēr ir iestrādāta TV sludinātāja, «dziednieka» Kobusa van Rensburga balss. Stāsts ir par Denisa Paškeviča mūziku, par meklējumos esoša īsta, dzīva, vitāla mākslinieka radītu skaņu, kas stāv pāri jebkādiem stereotipiem un ierobežojumiem.
Stāsts ir arī par džezu, par tā dziļāko būtību, esenci — improvizāciju. Pēdējos gados pašmāju džeza norišu fiksēšanu uzņēmusies Mareka Amerika izveidotā izdevniecība Jersika Records, kas dažu gadu laikā izdevusi vairāk džeza mūzikas skaņuplašu nekā visos atjaunotās brīvvalsts gadu desmitos kopā. Saksofonists Deniss Paškevičs savus eksperimentus trīs dienu garumā īstenojis Reformātu baznīcā Vecrīgā — leģendām apvītajā Rīgas skaņu ierakstu studijā, kur pirmos ierakstus 60. gados iemūžinājis Maestro Raimonds Pauls.