Arī Facebook ķēries pie tā dēvēto satura veidotāju pievilināšanas. Viegli tas nebūs
Pēdējo 18 mēnešu laikā Facebook galvenais produktu direktors Kriss Kokss pārsteigts vēroja, kā Instagram uzplaukst iepriekš neredzētos veidos. Kad pandēmijas laikā jaunieši meklēja, kā izpausties virtuāli, Koksu ieinteresēja dažādi satura veidotāji, piemēram, Omi Džanta. Berlīnē dzīvojošā senegāliešu skrituļslidotāja kļuva slavena ar savā Instagram kontā publicētiem video, kuros viņa dejo ar skrituļslidām tehnomūzikas pavadībā. Viņas un citu autoru lielie panākumi lika Instagram īpašniekam Facebook saprast, ka uzņēmumam vairāk jācenšas pievilināt jaunus satura veidotājus, saka Kokss.
Abonē žurnāla digitālo versiju un atbalsti kvalitatīvu žurnālistiku!
Ja esi jau abonents, lūdzam autorizēties ar savu e-pastu.