Augot socializācijas platformu skaitam un dažādībai, uzņēmumiem jāiegulda aizvien vairāk resursu, lai sasniegtu esošos un potenciālos pircējus. Tādēļ svarīgi izvēlēties efektīvākos kanālus
Elastība un spēja piemēroties mainīgiem apstākļiem ir ikviena biznesa panākumu atslēga. Arī domājot par mērķauditorijas sasniegšanu internetā. Lai arī formāli pasaulē lielākais sociālais tīkls joprojām ir Facebook, šajā jomā nemitīgi notiek svārstības un izmaiņas, kuras jāprot izmantot. Cilvēces jaunākajā vēsturē ir simtiem piemēru, kā veiksmīga «ielēkšana» strauji augošā vidē palīdzējusi iegūt atpazīstamību ātrāk nekā cīnīšanās par uzmanību neskaitāmu konkurentu apdzīvotās platformās.
Abonē žurnāla digitālo versiju un atbalsti kvalitatīvu žurnālistiku!
Ja esi jau abonents, lūdzam autorizēties ar savu e-pastu.