Pirms 18 gadiem Ēriks Šulcs nolēma darīt to, kas visvairāk patīk, un nodibināja komunikācijas un dizaina aģentūru BrandBox, kas izstrādā zīmolus, iepakojuma dizainu un web risinājumus. Taču patiesībā tas ir stāsts par sajūtu radīšanu un vēlmi padarīt pasauli skaistāku
Latvijas Mākslas akadēmijā ieguvis izglītību vizuālajā komunikācijā un Lielbritānijā apguvis radošās reklāmas nozari, Ēriks Šulcs strādāja Leo Burnett reklāmas aģentūrā vispirms par dizaineru, bet pēc tam par radošo direktoru. Saprazdams, ka veidot reklāmas maketus un kampaņas nav viņa sirdsdarbs, viņš nolēma — jānodarbojas ar to, kas vislabāk padodas un rada vislielāko prieku. Ērikam tas ir grafiskais dizains, un 2003. gadā viņš izveidoja komunikācijas un dizaina aģentūru BrandBox, lai radītu zīmolu identitātes.
Abonē žurnāla digitālo versiju un atbalsti kvalitatīvu žurnālistiku!
Ja esi jau abonents, lūdzam autorizēties ar savu e-pastu.