Latvijas multimediju mārketinga uzņēmumi kļuvuši par visā pasaulē pieprasītiem meistariem, kas jebkādu ziņu spēj pārvērst vizuāli aizraujošā stāstā
Ja jums vajadzētu uzzīmēt pandēmijas laika izjūtas, kādas krāsas un tēlus jūs izmantotu? Visticamāk, bilde būtu drūma. Pērn pirmo reizi pēc daudziem gadiem saruka Latvijas uzņēmumu pakalpojumu eksports. Pēc Latvijas Bankas datiem, kopējais pakalpojumu eksports 2020. gadā pandēmijas izraisītās krīzes dēļ sarucis par 21%. Vislielākais samazinājums ir bijis transporta pakalpojumu eksportā (–34%), kā arī kultūras un izklaides pakalpojumu jomā (–29%).
Abonē žurnāla digitālo versiju un atbalsti kvalitatīvu žurnālistiku!
Ja esi jau abonents, lūdzam autorizēties ar savu e-pastu.