Speciālizlaidums: Krīze un Baltijas mīlētākie zīmoli

podkāsts šķiltava
Pauls Raudseps
Print Friendly, PDF & Email

Saruna par jaunākajā žurnālā Ir Nauda publicētā Baltic Brand Capital pētījuma rezultātiem

Jau sešpadsmit gadus tiek noskaidroti Latvijas populārākie zīmoli, pēdējos gados aptaujas aptver jau visas trīs Baltijas valstis. Jaunākais Baltic Brand Capital pētījums ne tikai ļauj saprast, kā Covid krīze ietekmējusi zīmolu vērtējumu, bet arī iezīmē cilvēcīgumu kā svarīgāko īpašību, par kuru zīmolu veidotājiem jādomā nākotnē. Lai parunātu par 2020.gada Baltic Brand Capital pētījumu, Ir Nauda redaktors Pauls Raudseps uz Šķiltavas specizlaidumu uzaicināja Nord DDB Riga izpilddirektoru Andri Rubīnu, Nord DDB Riga stratēģisko konsultanti Annu Celmiņu un mediju aģentūras OMD Latvija vadītāju Vadimu Barisonu. Pilnais Baltijas zīmolu tops atrodams jaunākajā žurnālā Ir Nauda, kuru jau tagad var iegādāties tirdzniecības vietās.

Podkāstā Šķiltava Ir žurnālisti katru piektdienu izskaidro, apspriež un reizēm arī iesmej par nedēļas politiskajiem un sabiedriskajiem notikumiem. Atklāj gan notikumu, gan pašu darba aizkulises, kurām neatrodas vieta tradicionālajā drukātā žurnāla rāmjos. Podkāsts ir pieejams Ir.lv, Spotify, Apple un Google Podcasts.

Labākais veids, kā atbalstīt šo podkāstu – abonēt Ir https://ir.lv/abonesana/zurnals-ir/ 

Paldies akciju sabiedrībai “Latvijas Finieris” par atbalstu raidieraksta tapšanai.

 

Pagaidām nav neviena komentāra

Lai pievienotu komentāru, vai ienāc ar:

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu