Veidojot zīmola valodas rokasgrāmatu, nav no jauna jāizgudro divritenis — ir jāizvēlas atbilstošākie valodas resursi un jāpielāgo sava uzņēmuma vajadzībām
Zīmola Printful valodas rokasgrāmatu jeb Printful Style Guide veidošanu (tā ir angļu valodā) sākām ar atkārtotu vienu un to pašu vārdu pareizrakstības apspriešanu gan mārketinga, gan citās komandās. «Kā mēs rakstām print-on-demand — ar vai bez defisēm? Vai drop shipping raksta kopā? Kur šajā teikumā jāliek komats?» Tagad varu teikt — labi, ka sākām atbildēt uz jautājumiem savlaicīgi. Šobrīd, kad Printful satura veidotāju skaits tuvojas 40 un ik dienu tiek atjaunināts Printful saturs, pareizrak-stības variantu apspriešana un likumu definēšana no nulles prasītu lielas pūles.
Abonē žurnāla digitālo versiju un atbalsti kvalitatīvu žurnālistiku!
Ja esi jau abonents, lūdzam autorizēties ar savu e-pastu.