Kā Viesturam Kuļikovskim izdevies kļūt par ietekmīgu viesnīcu tīkla īpašnieku Rīgā un attīstīt sadarbību ar reģiona tirgus līderi Radisson? Viņš atzīst — dzīvē nav vērts ņemt līdzi slikto pieredzi, bet tikai tās dotās mācības. Viņa mācība krīzes laikā bija darījums ar slaveno Lehman Brothers, bet tagad uzņēmējs brīdina: banku sektora kļūdu dēļ nedrīkst žņaugt Latvijas biznesu
Viesturs Kuļikovskis (46) nekustamo īpašumu biznesā nonāca pēc ilgāka karjeras posma banku sektorā. Pēc ekonomiskās krīzes specializējās tieši viesnīcu biznesā — 2012. gadā sāka ar slaveno Astor, kādreizējām Latvijas Universitātes studentu kopmītnēm Vecrīgā, un pamazām izpletās kā ietekmīgs Rīgas viesnīcu tīkla līdzīpašnieks. Izveidoja sadarbību ar starptautisko Radisson zīmolu. Nesen viņa un biznesa partnera grupas uzņēmums iegādājies piekto projektu — viesnīcu Radisson Blu Daugava, kas tiks renovēta, ar modernu konferenču centru. Kad apjautājos par biznesa mērogu, viņš atzīst, ka termins «lielākais Rīgas viesnīcu īpašnieks» viņam vienmēr licies skaļš un tā vietā labāk teikt «viens no lielajiem».
Abonē žurnāla digitālo versiju un atbalsti kvalitatīvu žurnālistiku!
Ja esi jau abonents, lūdzam autorizēties ar savu e-pastu.