Kā pakāpties uz priekšgājēju pleciem

Karloss EduaRDo Espinals. Foto — Edmunds Brencis
Juris Kaža
Print Friendly, PDF & Email

Agrīno investīciju fonda Seedcamp vadošais partneris Karloss Eduardo Espinals uzsver — ne visām jaunuzņēmumu idejām jābūt globālām, ir nozares, kuru spēks ir tieši lokālums

Londonā bāzētais jaunuzņēmumu finansētājs Seedcamp darbojas visā Eiropā un kopš nodibināšanas 2007. gadā ir investējis aptuveni 285 jaunuzņēmumos. Parasti tās ir «nelielas» sēklas naudas summas — aptuveni 100 000 angļu mārciņu. Uzsvars ir uz kompānijām, kuras vēl nav sākušas straujas izaugsmes posmu un savus produktus vēl nepiedāvā tirgū. Gadskārtējā jaunuzņēmumu pasākuma TechChill laikā Rīgā Karloss Eduardo Espinals (Carlos Eduardo Espinal) piekrīt Ir Nauda intervijā pastāstīt, kādām tendencēm šobrīd jāpievērš uzmanība jaunuzņēmumu attīstībā.

Lai lasītu šo rakstu tālāk, Tev jābūt drukātā vai digitālā žurnāla abonentam. Esošos abonentus laipni lūdzam ienākt:

Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu