Finanšu humanizētāji

UX Design Agency līdzīpašnieks un komercdirektors Alberts Pumpurs 
un komunikācijas speciāliste Monika Cālīte.
Foto — Edmunds Brencis

UX Design Agency līdzīpašnieks un komercdirektors Alberts Pumpurs un komunikācijas speciāliste Monika Cālīte. Foto — Edmunds Brencis

Kā banku pakalpojumus padarīt ērtākus un saprotamākus cilvēkiem — atbildes uz šiem jautājumiem aizvedušas kompāniju UX Design Agency līdz pasaules līderpozīcijām dizaina arhitektūrā

Nelielā birojā Spīķeru kvartālā koka spārē iekārts šūpuļkrēsls un telpā pie galdiem sasēduši vairāki darbinieki. UX Design Agency strādā Rīgā un pagaidām algo tikai vietējos darbiniekus, taču viņu darba augļi ceļo pa visu pasauli. No Amerikas rietumu krasta līdz Austrālijas austrumu krastam. «Mēs humanizējam finanses,» uzņēmuma darbību skaidro līdzīpašnieks un komercdirektors Alberts Pumpurs.

Viņam blakus pie sapulču galda sēžas komunikācijas speciāliste Monika Cālīte, kuru uzņēmumā dēvē arī par iedvesmas virsnieci. «Finanses un tirgošanās vienmēr bijusi viens no cilvēces pastāvēšanas stūrakmeņiem. Tajā pašā laikā cilvēkiem ne pārāk patīk skaitļot un sekot līdzi savam budžetam. Mēs cenšamies padarīt šo nozari cilvēkam pieejamāku, saprotamāku, ērtāk lietojamu,» viņa papildina kolēģi.

Jaunākajā žurnālā