
Ilustratīvs attēls no pixabay.com
Salīdzinoši nesen plašsaziņas līdzekļos notika diskusija par to, vai darba sludinājumos būtu nepieciešams norādīt atalgojumu. Algu publiskošana var radīt tirgus kropļošanu, sludinājumu autoriem vajadzētu uzsvērt citus aspektus, kas motivētu potenciālos darbiniekus pieteikties, piemēram, darba vides priekšrocības, vai darbu iespējams veikt attālināti, savienot ar citiem pienākumiem, iegūt papildus brīvdienas u.c. Pārdomāta darba vide ar sakārtotu infrastruktūru potenciālajam darbiniekam nereti var būt izšķirīgais arguments darba vietas izvēlē.
Lielāko daļu no laika, kurā esam nomodā, pavadām darbā. Faktiski darbā mēs pavadām aptuveni trešo daļu no sava mūža, tāpēc videi ir būtiska ietekme uz mūsu pašsajūtu, veselību un arī motivāciju. Darbā ar jauniešiem pārliecinos, ka viņi apkārtējai videi pievērš aizvien lielāku uzmanību, rūpīgi izvērtējot, vai tā ir mūsdienīga, pienācīgi aprīkota un ērta.