Kur īstais satiek iedomāto • IR.lv

Kur īstais satiek iedomāto

Ilustrācija — Freepik
Jānis Vēvers

Papildinātā realitāte uzstājīgi lauž ceļu biznesa pasaulē, mudinot uzņēmējus meklēt daudzsološajai tehnoloģijai pielietojumu gan pircēju izklaidēšanā, gan pārdošanas veicināšanā

No intriģējošas, bet īsti nelietojamas izklaides rotaļlietas papildinātā realitāte neatlaidīgi pāraug biznesa instrumentā. Pāris pēdējos gados starptautiskās patērētāju elektronikas izstādēs aplūkojamas visdažādākās vīzijas par AR (augmented reality) pielietojumu. Sākot no senākā un vienkāršākā — iegūt papildu informāciju par produktiem pārdošanas zālē vai eksponātiem muzejā, pavēršot pret tiem tālruņa kameru un ekrānā lasot piemeklēto tekstu vai noskatoties video — un beidzot ar sevis virtuālu apģērbšanu izvēlētajās drānās, galda spēļu spēlēšanu uz tukša galda, redzot laukumu tikai ekrānā, vai zīmēšanu, raugoties uz papīra lapu caur ekrānu, kurā laiski iekārtojies paraugs.

Lai lasītu šo rakstu tālāk, Tev jābūt drukātā vai digitālā žurnāla abonentam. Esošos abonentus laipni lūdzam ienākt:

Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu