Satiksmes ministrs Uldis Augulis (ZZS) skaidro, kāpēc Latvijā joprojām nav modernu vilcienu un — vai pats būtu gatavs kandidēt Valsts prezidenta amatam
Vai Latvija var atļauties vienlaikus trīs lielus un citu par citu dārgākus satiksmes projektus — pasažieru vilcienu iepirkumu, Rail Baltica un dzelzceļa elektrifikāciju? Vai Krievijas tranzīta kravu apjoma pastāvīgu krišanos var kompensēt kravas no Ķīnas? Kā sakārtot Latvijas autoceļus? Un vai smagos noziegumos apsūdzētais Aivars Lembergs ir vai nav Ventspils pilsētas domes vadītājs? Turpinot priekšvēlēšanu interviju sēriju ar valdības locekļiem, Ir iztaujā ministru Uldi Auguli, kurš vada nozari kopš 2016. gada februāra un ir bijis šajā amatā arī 2010.—2011. gadā.
Abonē žurnāla digitālo versiju un atbalsti kvalitatīvu žurnālistiku!
Ja esi jau abonents, lūdzam autorizēties ar savu e-pastu.