Iesaka klientiem pārbaudīt mobilo sakaru tarifu celšanu un citus piedāvājumus • IR.lv

Iesaka klientiem pārbaudīt mobilo sakaru tarifu celšanu un citus piedāvājumus

34
Foto: pixabay.com

Patērētāju tiesību sargi saņēmuši daudz sūdzību par vienpusēju tarifu celšanu

Latvijas mobilo sakaru operatoru klientiem, kas saņēmuši paziņojumus par pakalpojumu cenu celšanu, nevajag uzreiz piekrist izmaiņām, bet sarunā ar operatoru jāmēģina atrast sev izdevīgāko variantu, šodien ieteica nozari uzraugošo un patērētāju tiesības aizstāvošo institūciju pārstāvji, vēsta aģentūra LETA.

Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas (SPRK) Elektronisko sakaru un pasta departamenta direktora vietnieks Andrejs Dombrovskis sacīja, ka pirms pārmaiņām tirgū bija pieejami apmēram 170 dažādi tarifu plāni. “Pirmkārt, iesakām runāt ar savu operatoru, jo tam ir daudzi un dažādi tarifu plāni. Otrkārt, ņemot vērā tirgus situāciju, parasti tiek rasta iespēja pielāgot klientam individualizētu plānu, bet, ja arī tas nesanāk, vienmēr ir iespēja mainīt pakalpojumu sniedzēju,” pauda SPRK pārstāvis.

Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) direktore Baiba Vītoliņa aicināja operatoru klientus būt aktīviem un paust neapmierinātību. “PTAC par jauno situāciju saņēmis ļoti daudz sūdzību, un tās galvenokārt ir no cilvēkiem, kam jauninājumi nav nepieciešam. Tie nebrauc uz ārzemēm vai nelieto mobilos datus, tie ir pensionāri, cilvēki ar mazākiem ienākumiem,” sacīja Vītoliņa.

Konkurences padomes (KP) priekšsēdētāja Skaidrīte Ābrama uzsvēra, ka patērētājiem jābūt prasīgiem un nav uzreiz jāpiekrīt tam, ko operatori piedāvā. KP turpina pārbaudi par mobilo sakaru operatoru tarifu vienlaicīgu celšanu, publiskojamu secinājumu vēl nav.

Jau vēstīts, ka pirms viesabonēšanas piemaksu atcelšanas Eiropas Savienībā šī gada 15.jūnijā trīs Latvijas mobilo sakaru operatori savos pakalpojumos paplašināja saziņas iespējas Eiropā, vienlaikus ceļot pakalpojumu cenas.

Komentāri (34)

Lai pievienotu komentāru, vai ienāc ar:

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu