Vecgada “mistērijām” idejas un veidotājus LTV turpmāk meklēs konkursā • IR.lv

Vecgada “mistērijām” idejas un veidotājus LTV turpmāk meklēs konkursā

41
Blaumaņa lomas tēlotājs Andris Freidenfelds bēdīgi slavenajā LTV raidījumā. Publicitātes foto

LTV redaktori apmierināti, ka izdevusies laba pašreklāmas kampaņa

Lielo izklaidējošo projektu īstenošanā turpmāk jāsludina ideju un realizācijas konkurss, dodot iespēju  piedalīties izklaides industrijas uzņēmumiem un neatkarīgo producentu grupām. Vienlaikus jāpastiprina satura uzraudzības monitorings, norāda LTV pagaidu administrators Gints Miķelsons. LTV redaktoru padome izvērtējusi 31.janvāra bēdīgu popularitāti ieguvušo programmu jeb Blaumaņa gadumijas mistērijas.

“LTV ir pateicīga skatītājiem un ekspertiem, kas aktīvi izteikuši savu viedokli un priekšlikumus, kā turpmāk uzlabot Vecgada programmu. Esam tos ņēmuši vērā, izvērtējot Vecgada raidījuma kvalitāti un lemjot, ko un kā uzlabot. Kā pierādīja raidījums „Lai dzīvojam, lai svinam! Blaumaņa gadumijas mistērija”, par riskantu uzskatāms sadarbības modelis: neatkarīgs producents un LTV komanda, jo tas rada atbildību deleģēšanas un kvalitātes kontroles trūkuma problēmas,” saka Miķelsons.

Tikmēr LTV redaktoru padome, lai arī atzīst, ka 31.janvāra Vecgada programmas saturiskais īstenojums un audiovizuālā koncepcija bijusi nepilnīga, tomēr norāda, ka neesot ļaunuma bez labuma – redaktorus apmierina, ka šo raidījumu noskatījušies 159 tūkstoši cilvēku (pēc TNS Latvia datiem), kas esot atbilstoši plānotajam. Turklāt jāpriecājas, jo raidījuma pašreklāmas kampaņa bijusi veiksmīga, informē LTV pašreklāmas redaktors Jānis Kalve.

Lai turpmāk veiksmīgi īstenotu liela mēroga projektus, LTV nolēmusi pagarināt projektu sagatavošanas termiņus, precizēt atbildību sadali, kā arī stiprināt projekta kvalitātes kontroli to veidošanas gaitā. Blaumaņa mistēriju neveiksmes LTV noveļ uz aktieriem, kuriem decembris ir visnoslogotākais mēnesis. Tāpēc Vecgada projektu sagatavošanas periodam jābūt vairāk par pusgadu un programmas ierakstiem jānoris septembrī un oktobrī, informē Kalve.

Savlaicīgāk arī jāplāno finanses, iezīmējot līdzekļus Vecgada raidījumam, jo iepriekš finansējuma apjoms bijis atkarīgs no sponsoru piesaistes un reklāmas ieņēmumu veiksmes.

Kā zināms, Blaumaņa mistērijas LTV Vecgada programmā izpelnījās skarbu kritiku, ko dažos vārdos var izteikt – kauns un totāls gaumes trūkums.

Vecgada programma LTV izmaksājusi ap 50 000 latu, ko LTV segusi no reklāmas ieņēmumiem.

Pēc saņemtās skatītāju un ekspertu kritikas LTV uzraugošā Nacionālā elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome (NEPLP) lūdza LTV izvērtēt gan šova māksliniecisko risinājumu, gan to, cik adekvāti iztērēta mistērijām atvēlētā nauda.

 

Komentāri (41)

Vija Grantovska 18.01.2013. 10.57

Rakstā teikts “31.janvāra raidījumu…” Ēmm, par ko ir runa?!

0
0
Atbildēt

0

janazakovica 17.01.2013. 21.04

bet vai par tiesibam rikot so konkursu tiks rikots atsevisks konkurss..?tas labi ieklautos latvijas birokratu stilaa..

0
0
Atbildēt

0

Lauris Lauris 17.01.2013. 19.18

Tad aši jāsāk gatavoties iepirkuma procedūrai! Ja jau pagājušajā gadā tam izlietots ap 50 000 latu, tad jādomā, ka arī šogad 20 000 latu slieksnis tiks pārsniegts. Var, protams rīkot arī konkursu (kaut gan var piemērot Pakalpojumu nomenklatūras II pielikuma B daļai paredzēto iepirkuma procedūru), bet tad jārēķinās ar visām no tā izrietošām sekām :)

0
0
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu