Atbraukusi Bolivuda! • IR.lv

Atbraukusi Bolivuda!

3
Pāri ne tikai kino, bet arī reālajā dzīvē Karēnu Kapūru (29) un Saifu Alī Hānu (40) dēvē par Indijas Andželīnu Džoliju un Bredu Pitu. Foto — Raitis Plauks, F64
Ieva Puķe

Slavenais indiešu aktieru pāris Karēna Kapūra un Saifs Alī Hāns filmējas Rīgā. Dodos viņus satikt uz Fridriķa ielas tramvaju depo

Bolivuda uz manas ielas! – šī ziņa neatstāj mani vienaldzīgu vairāku iemeslu dēļ. Kluso Baznīcas ielu Rīgā šad tad pieskandina Vecās Ģertrūdes kāzinieku pūļi, tomēr nekad te neesmu manījusi filmēšanas grupu. Turklāt nevis pašmāju kinoļaudis, bet indiešu magnātu, kura padomju laika ražojumi daudzu latviešu apziņā atstājuši visai konkrētus nospiedumus. Protams, atceros arī savu 2005.gada braucienu uz Indiju. Turienes televīziju ēteri bija pilni romantiskām melodrāmām, ar roku zīmētas kinoafišas vīdēja pat bedrainās mazu lauku ciematu ielās, no mobilajiem telefoniem pilsētu burzmā skanēja jaunāko filmu melodiju treļļi. 

Bolivudas interesē par Rīgu gan nesaskatu neko sensacionālu. Kamēr ārzemju ceļojumi Indijas sabiedrības lielākajai daļai ir neaizsniedzams sapnis, viņu filmu kompānijas netaupa naudu, lai miljonu auditorijas vērotu indiešu aktieru saspēli Parīzes, Romas vai Sanfrancisko ielās. Nav šaubu, ka Latvijas galvaspilsētas ainavas ir tikpat piemērotas kino vajadzībām. Turklāt izmaksas, kā preses konferencē Rīgā jau minējuši Bolivudas menedžeri, izrādījušās krietni draudzīgākas. Šie nosacījumi ļāvuši mūsu pilsētu izvēlēties Indijas «Džeimsa Bonda» – piedzīvojumu filmas Aģents Vinods – filmēšanai. Galvenajās lomās: slavenākās indiešu kino ģimenes pārstāve Karēna Kapūra un talantīgais Saifs Alī Hāns. Partneri arī dzīvē, dēvēti par Indijas Andželīnu Džoliju un Bredu Pitu, vai, pēc Holivudas saldā pāra Brandželīna iesaukas parauga, par Saifēnu.

FILMĒSIM APŠAUDI!
«Viņi mums uzkrita kā sniegs uz galvas,» nosmej viņu palīgi četru nedēļu ilgajā filmēšanā Latvijā no Film Angels Studio. Tas gan neizbrīna. Pirms pieciem gadiem gatavojot rakstu par Indijas kinoindustriju, pati esmu saskārusies ar daudziem paradoksiem. Caur birokrātijas aci (respektīvi, ar pliku preses karti, kas bija Latvijas diplomātiskā pārstāvja parakstīts un Indijas Ārlietu ministrijas apstiprināts iesniegums) iespruku Bolivudas galvenās studijas Film City kompleksā, vēlāk Mumbajas viesnīcā sarunāju statistes lomu kādā no jaunākajiem grāvējiem. Karēnas Kapūras vectēva Radžas Kapūra vārdā nosauktajā Mumbajas studijā nogurdinošas, bet piedzīvojumiem pilnas 20 stundu darbadienas beigās no dublieres uzdienēju par fona vēderdejotāju, kā izrādījās, ajūrvēdas konfekšu Hajmola reklāmas rullīša filmēšanā.

Lai lasītu šo rakstu tālāk, lūdzam autorizēties ar savu epastu vai sociālā tīkla kontu:


Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu