Uzņēmuma Solfegio ideja par datorprogrammu mūzikas mācīšanai dzima Rīgā, nelielā mūzikas skolā pieaugušajiem. Rekordīsā laikā tas izaudzis par globālu kompāniju, kas sadarbojas ar 15 000 skolu, pārsvarā —…
Kādas pārmaiņas pandēmija ieviesusi biroju telpās — darbiniekiem aizvien biežāk izvēloties strādāt no mājām, jāmainās ne tikai biroja platībai, bet arī tā funkcijām
Centrālās laboratorijas un Veselības centru apvienības valdes priekšsēdētāja Stella Lapiņa karjeru biznesā sāka ar uzaicinājumu veikt auditu laboratorijā. Tolaik viņa provinces slimnīcā bija nostrādājusi 23 gadus un…
Vadītājam var būt izšķirīga loma, pārliecinot savus darbiniekus vakcinēties, lai pasargātu ne tikai savu un tuvinieku veselību, bet arī ļautu uzņēmumam attīstīties
Labskanīgs, skaidrs, saprotams un ietekmīgs teksts, kodolīga un precīza izteiksme bez liekvārdības palīdz tikt saprastam, nevis pārprastam, risināt dažādas situācijas, veicināt zīmola atpazīstamību un reputāciju
Veikalam jāspēj piedāvāt pircējam tik visaptverošu pieredzi, lai viņš nemeklētu vajadzīgo pasaules tīmeklī, bet atvērtu tirdzniecības zāles durvis, uzskata Stockmann Group izpilddirektors Jari Latvanens
Strauju pārmaiņu laikmetā ir patīkami paļauties uz stabilām vērtībām. Minimālisms, kas sakņojas klasikā, ir bāze, kas palīdzēs radīt jaunus un aktuālus tērpu salikumus rudens garderobē.
Teodoru Pētersonu reiz sauca par Rīgas «rožu karali». Viņš pirmais Latvijā sāka ziedu audzēšanu ziemā komerciāli vērā ņemamos apjomos, apgāžot priekšstatu, ka tas nemaz nav iespējams