Brīvajā laikā

Šovasar modes spirāle daudzējādā ziņā atgriezusies pie jau labi zināmā. Tomēr sāls ir detaļās — tieši tās vislabāk raksturo valkātāju un lietotāju

Piederības simboli
Modē atgriežas tendence nēsāt kreklus un cepures ar dažādu organizāciju un uzņēmumu simboliku. Staigāt ar apģērbu, ko rotā logotips vai pazīstams sauklis, ir daļa no identitātes — tas signalizē apkārtējiem, uz kādām kafejnīcām ej, kādu mūziku klausies, kāda ir tava politiskā pārliecība. Ražotājiem merch (latviski šo anglisko apzīmējumu aptuveni varētu tulkot kā mārketinga preces) ir iespēja izvietot bezmaksas reklāmu, patērētājiem — parādīt savu gaumi un izvēles. 

 Foto - 

Kokteiļi
Kokteiļu stunda ir atgriezusies. Pirms pāris gadiem likās, ka uz katra stūra ir specializēts vīnu vai alus veikals un bārs, taču šobrīd aktuāli ir satikt draugus, lai iedzertu kokteili. Par labu kokteiļbāru liecina ne tikai tā dzērienu karte, bet arī uzkodas, ko pasniedz kopā ar stiprajiem dzērieniem. Sagaidiet trifeļu popkornu un saulespuķu sēklas ar vasabi garšu — dārgus kokteiļus vērts iet baudīt arī tāpēc, ka par piedzīvoto pēc tam var parunāties, apspriest gan bārmeņa roku veiklību, gan glāzes dekorācijas. 

Jaunākajā žurnālā