Plāksteri mironim

  • Antra Ērgle
  • 13.04.2011
  • IR
Via Baltica maģistrāle pie pagrieziena uz Baldoni pašlaik ir kā veļas dēlis. Šogad segumu beidzot paredzēts atjaunot. Foto — Mārtiņš Zilgalvis, F64

Via Baltica maģistrāle pie pagrieziena uz Baldoni pašlaik ir kā veļas dēlis. Šogad segumu beidzot paredzēts atjaunot. Foto — Mārtiņš Zilgalvis, F64

Tik daudz naudas, cik ceļu atjaunošanā plānots ieguldīt šogad, Latvija nav pieredzējusi kopš treknajiem gadiem. Ar Eiropas fondu atbalstu no jauna uzbūvēti vai rekonstruēti tiks teju 500 asfaltēto kilometru. Laba ziņa, bet... Lielākā daļa ceļu ir sabrukusi tiktāl, ka naudas to atjaunošanai nebūtu gana pat tad, ja tam iztērētu pilnīgi visu Latvijas valsts budžetu 

Meklēt visbriesmīgākās bedres uz ceļiem jau sen nav nedz aizraujoši, nedz oriģināli, tāpēc šoreiz nolēmām pārsteigt ceļiniekus ar jautājumu - vai Latvijā tomēr ir kāds asfalta posms, par kuru varētu teikt to pašu, ko pēdējos padomju gados runāja par gludo Jūrmalas šoseju - «piecas minūtes pa ASV». Izrādās, ir gan! 

Pasteidzieties, braucamgabalus bez bedrēm un risēm patlaban varot atrast jaunbūvētā Saulkrastu apvedceļa trasē Rīga-Ainaži. Tur esot pat veseli 70 kilometri gluda, laba ceļa! Tikai svarīgi nesajaukt virzienus, jo, Igaunijas virziena vietā pa Via Baltica dodoties uz Lietuvas pusi, gaidīs smaga vilšanās. 

Jaunākajā žurnālā