
Publicitātes foto.
Ņujorkas Metropolitēna operas direktors Pīters Gelbs stāsta par savu kāri piesaistīt uzlēcošas operas zvaigznes, par dziedātāju lieko svaru un vēlmi redzēt operā jaunus skatītājus
Kad 2006.gadā Pīters Gelbs kļuva par Ņujorkas Metropolitēna operas direktoru, žurnāls Opera News rakstīja: «Metropolitēnam ir viss - grandiozas telpas, nauda, reputācija, augstas kvalitātes muzikālais sniegums. Vienīgais trūkums - tā vadībā labu laiku nav redzēta spilgta personība.» Pītera Gelba atbalstītāji ticēja, ka bijušā Sony Classical prezidenta daudzpusīgā, panākumiem bagātā klasiskās mūzikas producenta un režisora pieredze ļaus viņam ar opernamu izdarīt to, ko «modes dizainers Toms Fords savulaik izdarīja ar Gucci - vecišķajam modes zīmolam piešķīra seksapīlu un palīdzēja nopelnīt vairāk naudas». Savukārt skeptiķi bija nobažījušies, ka opernama svētā skatuve pārvērtīsies par kaut ko «starp Brodveju un Holivudu».