
«Daudz biežāk šobrīd saskaramies ar situāciju, kad jaunā vadītāja ģimene nepārceļas, bet vadītājs veido savu attālinātā darba modeli, kas der konkrētajam uzņēmumam un viņam pašam,» stāsta personāla atlases uzņēmuma Amrop vadošais partneris Viesturs Lieģis. Foto no personīgā arhīva
Augsta līmeņa darbiniekiem attālinātais darbs bieži nesagādā problēmas, jo, strādājot vadības līmenī, viņi pieraduši paši organizēt savu laiku. Lielākais izaicinājums ir attālināti strādājošas komandas vadīšana
Attālinātais darbs pēdējo divarpus gadu laikā kļuvis par vienu no «karstākajiem» tematiem biznesa vidē un daudzu uzņēmumu ikdienā ienesis pārmaiņas, ar kurām būs jārēķinās ilgtermiņā. Tā priekšrocības, trūkumi, uzņēmumu nākotnes politika, biznesa iespējas, tehnoloģiju attīstība un vērienīgas pārmaiņas, ko pieprasa dažādu hibrīdmodeļu ieviešana, — pilnīga vai daļēja attālinātās strādāšanas ieviešana uzņēmuma vadībai liek pārskatīt daudzus ar uzņēmuma produktivitāti un nākotnes izredzēm saistītus faktorus. Kā tā ietekmē paša vadītāja darbu?