Rezonanse sabiedrībā ir visbūtiskākais faktors, kas ietekmē zīmola mīlētāju skaitu
Sākot darbu pie šā gada Brand Capital pētījuma, mēs nojautām, ka jaunieviestā kategorija — rezonējošākie zīmoli — korelēs ar Latvijā un Baltijā mīlētākajiem. Taču rezultāti pārsteidza mūs pašus. Vairāk nekā puse sabiedrības — gandrīz 55% — izvēlas zīmolus, kas reaģē uz sabiedrībā aktuālām tēmām un notikumiem. Tāpēc tieši zīmolu un kultūras, šī vārda visplašākajā nozīmē, saskarsmes punkts ir šā gada Baltijas zīmolu foruma centrālā tēma.
Viens ir skaidrs — ja kampaņā ir elementi, kas rada viļņošanos sabiedrībā, liek par zīmolu runāt arī ārpus ierastā klientu loka, par to interesējas mediji un dažādas kopienas, tad zīmola kopējam tēlam tas nāks tikai par labu. Viss, kas liek cilvēkiem pasmaidīt vai notecināt pa asarai un aizskar emocionālas stīgas, radīs reakciju.