Nākotnes pieeja

Ilustrācija — Canvas.com

Ilustrācija — Canvas.com

Pakalpojumu dizains Latvijā ienāk pamazām, tomēr šī pieeja pasaulē jau pierādījusi savu efektivitāti. Ko tā dod?

Visiem ir skaidrs, ka, piemēram, galds, mobilais telefons vai automašīna ir izstrādāta, izmantojot noteiktu dizaina procesu. Proti, veidotāji domājuši par cilvēku vajadzībām: kā šis produkts tiks lietots, kur tas atradīsies un kā cilvēks jutīsies, to izmantojot. Lai radītu patiešām ērtu un funkcionālu produktu, parasti tiek izveidoti sākotnējie prototipi, ko testē ar potenciālajiem lietotājiem, un tikai pēc tam, kad tiek sasniegta vēlamā kvalitāte, produkts nonāk gala lietotāju rokās. Produktu dizains ir viegli uztverams, jo tā rezultāts ir fiziski taustāms, savukārt pakalpojumu dizains joprojām rada izaicinājumus, jo tas pārsvarā izpaužas kā neredzams process, nevis konkrēts objekts.

Jaunākajā žurnālā