Mazs top liels

  • Gunita Nagle
  • 09.08.2023
  • IR
Raimonds Okmanis, SIA Latvijas Tirgotāju savienība valdes priekšsēdētājs.
Foto — Ieva Salmane

Raimonds Okmanis, SIA Latvijas Tirgotāju savienība valdes priekšsēdētājs. Foto — Ieva Salmane

Vairāk nekā 600 mazumtirdzniecības vietu apvienotas Latvijas Tirgotāju savienībā, kas ir uzņēmums ar zīmolu LaTS. Tā vadītājs Raimonds Okmanis stāsta, kā uzņēmuma darbības principi ļauj veikalniekiem saglabāt neatkarību un vienlaikus konkurēt ar lielajiem tīkliem

Vasarā ikvienam pilsētniekam, kurš atpūšas ciemā pie jūras, kempingā vai lauku mājās pie omes un opja, kļūst skaidrs tas, ko zina katrs mazpilsētas vai lauku iedzīvotājs, — ikdienas dzīves deglis ir vietējais veikals. Tajā, piepildot iepirkumu grozu, ir ierasts sasveicināties, aprunāties par laika apstākļiem, šo un to. Tur var uzzināt, vai tuvākajā mežā ir ogas un sēnes, kur nopirkt vislabākās zivis, kad tuvākajā estrādē paredzēts koncerts vai ballīte. 

Lielāko daļu šādu veikalu apvieno sarkanzaļais zīmols LaTS. Pirms 16 gadiem SIA Latvijas Tirgotāju savienība izveidoja astoņi uzņēmēji ar nodomu apvienot Latvijas iedzīvotājiem piederošos veikalus vienā tīklā. Galvenā ideja bija veicināt pašmāju veikalu konkurētspēju, lai saglabātu mums iespēju iepirkties ne tikai ārzemju īpašniekiem piederošos lielos veikalu tīklos, bet arī vietējo uzņēmēju veikalos. 

Jaunākajā žurnālā