Naomi Baralesa (25) vismaz trīs reizes nedēļā sevi palutina ar vegāniskiem cepumiem un modīgo zeltera dzērienu. Foto — The New York Times
Z paaudzi pārņēmusi «palutini sevi» kultūra — jaunie cilvēki savu pašsajūtu cenšas uzlabot ar spontāniem pirkumiem, lai gan bieži vien tos nemaz nevar atļauties
Tā tik vēl trūka! Nopūtās Naomi Baralesa, ieraugot paziņojumu, ka viņas vilciens no darbavietas Ņujorkā uz mājām Ņūdžersijas štata vidienē kavēsies 30 minūtes. Lai īsinātu laiku, viņa nolēma palutināt sevi ar diviem vegāniem cepumiem.
Tas kļuva par rituālu. Katru reizi, kad 25 gadus vecā modes zīmola mārketinga darbiniece uzskata, ka viņas diena ir izdevusies, Naomi nopērk šos cepumus. Piemēram, kad viņu paslavē priekšnieks, vai kad viņa pabeigusi veiksmīgu prezentāciju. Vēlāk jaunā sieviete savam saldumu sarakstam pievienoja modīgo zeltera dzērienu Poppi. Viņas birojā uzstādītajā dzērienu automātā tas maksā 1,5 dolārus. Bet, ja automātā tas ir beidzies, jaunā sieviete aiziet uz tuvāko delikatešu veikalu. Tur tas maksā divreiz vairāk, bet tas nekas — jo viņa taču to ir pelnījusi!