Grāmatas, kurām jābūt uzņēmēja grāmatplauktā

Iesaka Vivita Leismane, pasākumu organizatore, radošā uzņēmuma Prosecco Mood vadītāja. «Visos svētkos aicinu sev dāvināt jaunākās grāmatas, kas gan netiek izlasītas uzreiz. Es esmu lēnā lasītāja, kas analizē un caur sevi izlaiž katru burtu»

 

 

 

 

 

Ričards Brensons. Ej un dari 

Viena no pirmajām biznesa iedvesmas grāmatām, ko izlasīju vidusskolā, kad vēl tikai sāku domāt, ko vēlos dzīvē darīt. Ričarda Brensona dzīves pieeja un biznesa panākumi ir iedvesmojoši. Iesaku grāmatu izlasīt visiem, kas domā par savu biznesu vai vēlas uzzināt cilvēcīgu stāstu un gūt iedvesmu iet un darīt. «Mācība, kuru biju guvis un kurai sekoju visu mūžu, ir mēģināt un mēģināt, bet nekad nepadoties,» raksta Brensons.

Olga Kazaka. Pirmā PR grāmata

Grāmata, kas noteikti jāizlasa katram, kurš grib saprast sabiedrisko attiecību pamatus un iegūt vienkāršus, iedarbīgus rīkus, lai sāktu veidot savu tēlu. Olgas Kazakas pieredze šajā jomā ir vairāk nekā 20 gadu, tāpēc grāmatā viņa dalās ar daudzām vērtīgām, pārbaudītām un efektīvām metodēm veiksmīgu sabiedrisko attiecību veidošanai. Man patīk, ka grāmatā ir tik daudz informācijas, sākot no profesionālās kompetences noslēpumiem, iemaņām un paņēmieniem līdz prasmei radoši domāt, pareizi plānot laiku un tikt galā ar stresu.

Jaunākajā žurnālā