Dalos pieredzē: kā virzīt savu produktu jaunā tirgū?

Jaunie uzņēmēji Jānis Kļaviņš, Krišjānis Eihmanis.
Foto no personīgā arhīva

Jaunie uzņēmēji Jānis Kļaviņš, Krišjānis Eihmanis. Foto no personīgā arhīva.

Jaunie uzņēmēji Jānis Kļaviņš, Krišjānis Eihmanis, SIA ModernNomad Hammocks

Īsumā. 2020. gadā dibināts uzņēmums, kas ražo kvalitatīvus šūpuļtīklus un ekipējumu piedzīvojumiem dabā. 

Mērķis. «Radīt produktus, kuri motivē cilvēkus doties pie dabas ar prieku un komfortu, tādējādi veicinot pārgājienu kultūru, interesi par dabas aizsardzību un uzlabojot savu mentālo un fizisko veselību.»

Skaistākais. «Apziņa, ka ar katru radīto vienību mēs balstām vietējo ekonomiku un darbaspēku.»

Grūtākais. «Gulēt uz zemes.»

Mentors Ivars Krūtainis. Foto no personīgā arhīva
Mentors Ivars Krūtainis. Foto no personīgā arhīva  Foto - 

Mentors Ivars Krūtainis 

Īsumā. Mārketinga speciālists ar 15 gadu pieredzi starptautiskos tirgos (Lielbritānija, Ķīna, Austrālija, Nīderlande). Pēdējos divus gadus konsultē jaunuzņēmumus par starptautisko mārketingu un jaunu tirgu apgūšanu. 

Jaunākajā žurnālā