
Cilvēki informācijai sociālajos tīklos uzticas tikpat lielā mērā kā masu medijiem. Taču aizmirst vai nevēlas saprast, ka masu mediji uzņemas atbildību par informāciju, ko tie izplata, bet sociālie tīkli ir tikai tehnoloģija, ar kuras starpniecību var komunicēt.
Mūsdienās saturs top dažādās formās un kanālos. Taču par žurnālistu var strādāt tikai tas, kurš pārzina un ievēro ceturtās varas darbības un ētikas principus un tos tur augstāk par citām savām pārliecībām.
Pašlaik auditorijas ziņā lielākie un ietekmīgākie masu mediji — interneta portāli — jaunās tūkstošgades sākumā bija tikko dzimuši. Mums, studentiem, nebija ne jausmas, kādā pasaulē dzīvosim jau pēc dažiem gadiem un ka vēl pēc divām desmitgadēm izpratne par masu medijiem, par objektīvu un kvalitatīvu informāciju būs tik lielā mērā mainījusies. Protams, muļķīgi būtu bijis domāt, ka masu mediju un informācijas vide tehnoloģiju attīstības skrējienā paliks uz vietas. Tomēr — kurā brīdī viss aizgāja greizi? Manuprāt, tieši tad, kad sociālos tīklus sāka uzskatīt par sociālajiem medijiem, jo tie sevi pielīdzināja masu medijiem.