velosipēdisti
- Labsajūta
- 13.05.2025.
Kustība, kas maina dzīvi


- Veiksme
- 18.09.2024.
- Alise Zita Zeidaka
Pasākumu fabrika



- Viedoklis
- 08.11.2021.
Velobraucējam uz ceļa jābūt pamanāmam

- Labsajūta
- 13.05.2025.
Kustība, kas maina dzīvi
Regulāras fiziskas aktivitātes ir ne tikai veselīga dzīvesveida sastāvdaļa, tās var pārtapt arī kaislībā, pārbaudījumā vai ilggadējā vaļaspriekā

- Viedoklis
- 03.10.2024.
Robeža – cieņa. Kā aizstāvēt šo vērtīgo teritoriju ceļu satiksmē?
Aicinot uz cieņpilnu mijiedarbību starp visiem ceļu satiksmes dalībniekiem un līdz ar to drošāku vidi uz Latvijas ielām un ceļiem, Ceļu satiksmes drošības direkcija sadarbībā ar Valsts policiju, apvienību Pilsēta cilvēkiem un partneriem uzsākusi kampaņu Dod ceļu cieņai. Kāpēc cieņas un satiksmes kultūras veicināšanai Latvijā jārīko īpašas kampaņas? Un kāpēc, aizbraucot uz ārzemēm, daudzi priecājas par laipnajiem un pieklājīgajiem cilvēkiem, bet paši savās mājās uzvedas kā neaudzināti bērni? Viena no problēmas saknēm ir dalīt satiksmes dalībniekus mazāk un vairāk aizsargātos – tas rada maldīgu sajūtu, ka vieniem par drošību uz ceļa ir jārūpējas vairāk nekā citiem, kaut arī atbildība katram ir sava un vienlīdz liela.

- Veiksme
- 18.09.2024.
- Alise Zita Zeidaka
Pasākumu fabrika
Jau vairāk nekā 20 gadus aktīvā tūrisma centrs Eži rada visdažādākos notikumus — no vērienīgiem sporta festivāliem līdz uzņēmumu saliedēšanas pasākumiem un ballēm. Vasarās brīvu nedēļas nogaļu nav un vairāki pasākumi norit vienlaikus

- Viedoklis
- 05.12.2022.
Kur sakņojas agresīva braukšana un tolerance pret to?
Agresīva braukšana nav tikai ātruma pārsniegšana – patiesībā ar šo jēdzienu jāsaprot jebkura darbība uz ceļa, kas citiem satiksmes dalībniekiem traucē un liek justies neērti. Turklāt agresīvi uz ceļiem uzvesties var ne tikai autovadītāji, bet arī sabiedriskā transporta vadītāji, velosipēdisti un pat gājēji. Šādu uzvedību daļēji sekmē normatīvais regulējums un daļēji – sabiedrības iecietība.

- Viedoklis
- 01.09.2022.
Ķiveres velosatiksmē – vai tas pats, kas drošības jostas automašīnās?
“Kas, tu amerikānis esi? Mēs Amsterdamā ķiveri nevalkājam! Tur viņiem paranoja par visu, tādēļ arī tā satraucas. Neesi mīkstais!” (Nesena

- Viedoklis
- 08.11.2021.
Velobraucējam uz ceļa jābūt pamanāmam
Ne vien gada siltajā laikā, bet arī rudenī aktivitātes uz velosipēda neapsīkst. Taču īpaši gada tumšajā laikā pastiprinātu uzmanību vajadzētu pievērst tam, lai velobraucējs, atrodoties uz ceļa, būtu pamanāms, jo par savu drošību mēs esam atbildīgi katrs pats. Kas jāņem vērā, lai velobraucējs būtu pamanāms uz ceļa?

- Labsajūta
- 17.03.2021.
Nākotne pedāļiem

- Pasaulē
- 09.11.2020.
Vai zaļā apokalipse?

- Redaktores sleja
- 09.11.2020.
- Nellija Ločmele
Vienkārša dzīve

- Dzīve
- 05.08.2020.
Iebraucot piedzīvojumā

- Pasaulē
- 19.06.2019.
Zaļās pārvērtības


- Labsajūta
- 17.03.2021.
Nākotne pedāļiem
Turpmākās nedēļas kopā ar Vides filmu studijas videosērijas Es daru tā varoņiem meklēsim veidus, kā dzīvot dabai draudzīgāk

- Pasaulē
- 09.11.2020.
Vai zaļā apokalipse?
Covid-19 pandēmija ir sniegusi atelpas brīdi videi, taču tā paildzināšana joprojām ir mūsu atbildība

- Redaktores sleja
- 09.11.2020.
- Nellija Ločmele
Vienkārša dzīve
Pogas! Kad biju maza meitene, man patika rakties mūsu ģimenes pogu kastē. Tolaik neviens vēl nerunāja par zero waste kustību, bet gadu gaitā no dažādiem novalkātiem apģērbiem ievāktās visādu krāsu un formu pogas man šķiet pirmā apzinātā sastapšanās ar ideju, ka lietām var būt vairāki mūži. Un tas ir forši.

- Dzīve
- 05.08.2020.
Iebraucot piedzīvojumā
Eva Balmaks jūlijā ar trim mazuļiem ar velosipēdiem apceļoja Latviju. Ozolu ģimene tikmēr minās Lietuvā. Riteņojot ar bērniem, jāpiedomā par drošību, taču šis pārvietošanās veids sniedz īpašu saikni ar dabu un sirsnīgu kopābūšanu

- Pasaulē
- 19.06.2019.
Zaļās pārvērtības
Kopenhāgena vēlas demonstrēt citām pilsētām, kā cīnīties pret klimata pārmaiņām

- Viedoklis
- 22.01.2019.
Kā mūsdienīgu pilsētu padarīt par atsaucīgu sarunu partneri?
Domājot par mūsdienīgu pilsētu, viena no tās galvenajām kvalitātēm ir iespēja justies komfortabli dažādu sabiedrības grupu pārstāvjiem ar atšķirīgām vajadzībām. Lai kādas inovācijas ienāktu pilsētvidē, nedrīkstam aizmirst galveno – humānas pilsētvides centrā ir cilvēks. Tas mani pastāvīgi nodarbina Rīgas transporta satiksmes infrastruktūras kontekstā. Piemēram, atkal un atkal dzirdot nebeidzamo strīdu par veloceliņu un velojoslu izbūvi. Iztēlosimies mašīnredzes risinājumu, kas saskaita riteņbraucējus uz Skolas ielas veloceliņa. Ja pilsēta spētu runāt – manā Skolas ielā šodien bija tik un tik velobraucēju, mēs pilsētvidē saņemtu objektīvu novērtējumu, kas palīdzētu risināt konstruktīvu sarunu.
