mārketings
- Psiholoģija
- 03.06.2025.
Bez maldiem un viltus



- Tēma
- 05.03.2025.
Krāpšanas impērija

- Mentors
- 10.02.2025.
- Alise Zita Zeidaka
Dalos pieredzē: kā attīstīt veiksmīgu biznesu, kas palīdz citiem

- Personība
- 20.01.2025.
Soli pa solim, uz priekšu!

- Psiholoģija
- 03.06.2025.
Bez maldiem un viltus
Godīga zīmolu komunikācija ietver ne tikai caurspīdīgumu, bet arī sociālo atbildību

- Instrumenti
- 08.04.2025.
- Marija Leskavniece
Satura radītāji, kam sekot uzņēmējiem
Iesaka Arnis Jēkabsons, digitālās aģentūras Element vadītājs. «Lielākoties sanāk klausīties ko noderīgu, kad esmu ceļā vai treniņā mūzikas vietā»

- Viedoklis
- 02.04.2025.
Kāpēc mārketinga programmas augstskolās piedzīvo jaunu uzrāvienu?
Pērnā gada vasarā darbību sāka darba grupa, kurā apvienojās augstskolu pārstāvji, mārketinga nozare un studenti. Tās mērķis – analizēt esošo augstākās izglītības programmu saturu no šodienas un nākotnes perspektīvas, lai izveidotu jauno Latvijas mārketinga izglītības standartu.

- Tēma
- 05.03.2025.
Krāpšanas impērija
Tas sākās ar 50 eiro, bet gada laikā pensionāru pāris viltus «investīcijās» zaudēja visus mūža iekrājumus. Starptautiska žurnālistu izmeklēšana pirmo reizi parāda visu telefonkrāpniecības ķēdi — no upuriem Rīgā līdz glamūrīgiem organizētājiem Tbilisi

- Mentors
- 10.02.2025.
- Alise Zita Zeidaka
Dalos pieredzē: kā attīstīt veiksmīgu biznesu, kas palīdz citiem
Jaunais uzņēmējs

- Personība
- 20.01.2025.
Soli pa solim, uz priekšu!
Bijusī Ox Drive vadītāja un līdzīpašniece Egija Gailuma atklāj, kā radīt veiksmīgu jaunuzņēmumu un no tā vēl veiksmīgāk atvadīties




- Zīmolu tops
- 06.10.2024.
- Agnese Meiere
Mīluļu atslēga — attīstība!

- Intervija
- 06.10.2024.
- Marija Leskavniece
Atdarināt dzīvi

- Veiksme
- 07.08.2024.
Kaislību biznesā

- Viedoklis
- 08.11.2024.
Tehnoloģiju apgūšana ir vienīgā iespēja saglabāt konkurētspēju
Mūsdienās aizvien vairāk uzņēmumu meklē cilvēkus ar tehnoloģiju zināšanām, kuri var pielāgot un izmantot tās uzņēmuma vajadzībām. Modernākajos uzņēmumos vairs nepietiek ar to, ka cilvēkam ir klasiska izglītība, piemēram, projektu vadībā, mārketingā u.c. un tiek meklēts pēc tehnoloģiskās komponentes. Lai kā mēs to vēlētos vai nevēlētos, nākotnes perspektīvajā darba tirgū ir vieta cilvēkiem, kam ir spēja strādāt ar atbilstošajām tehnoloģijām. Paliekot pie ierastajām tradicionālajām metodēm, gan individuālie speciālisti, gan uzņēmumi kopumā ļoti riskē zaudēt konkurētspēju, tāpēc vienīgā iespēja ir nepārtraukti mācīties. Izglītība kā pamats stratēģiskai domāšanai

- Viedoklis
- 17.10.2024.
Iemīlējušies savās fasādēs – narcisisms kā biznesa risks
Narcisisms mārketingā ir izplatīta, saprotama un kaut kādā mērā arī dabiska parādība. Spilgti satura radītāji mēdz būt personības ar izteiktu pašpārliecinātību un superaugstu pašvērtējumu. Tādām īpašībām kā empātija, spēja ieklausīties atšķirīgā viedoklī šādā personā dažkārt nepietiek vietas. Tomēr narcisisms mārketingā nav tikai stāsts par personībām, kas rada spilgtu saturu, – tas ir arī stāsts par greiziem priekšstatiem, stereotipu tiražēšanu un neadekvātiem lēmumiem, kas galu galā kaitē biznesam. Tiesa, varētu būt arī tieši pretēji – zīmolu komunikācijas kampaņas papildus to tiešajam biznesa mērķim var dot būtisku ieguldījumu sabiedrības pašapziņas un veselīga pašnovērtējuma veicināšanā.

- Mentors
- 06.10.2024.
- Alise Zita Zeidaka
Dalos pieredzē: kā ražot bioloģisku produktu
Jaunie uzņēmēji.

- Zīmolu tops
- 06.10.2024.
- Agnese Meiere
Mīluļu atslēga — attīstība!
Dati: Rihards Ginters, Wit Consulting stratēģiskais direktors Foto -

- Intervija
- 06.10.2024.
- Marija Leskavniece
Atdarināt dzīvi
Informācijas pārsātinājumā izceļas tie zīmoli, kuri spēj komunikācijā ar klientiem pietuvoties ikdienas nejauši smieklīgajiem brīžiem, uzskata globālā zīmola Oatly satura producente Salma Gaja-Tophama

- Veiksme
- 07.08.2024.
Kaislību biznesā
Pat ja bizness neaizies, darbs pie pieaugušajiem paredzēto spēļu radīšanas palīdzēs stiprināt pašu ģimeni — tā savulaik kopā ar vīru spriedusi uzņēmuma OpenMity īpašniece Agnese Spravņika
