mārketings
- Zīmolu tops
- 07.10.2025.
- Marija Leskavniece
Atpakaļ nākotnē

- Zīmolu tops
- 07.10.2025.
Runāt par būtisko



- Eksperta viedoklis
- 05.08.2025.
Influenceru mārketinga ABC

- Psiholoģija
- 03.06.2025.
Bez maldiem un viltus

- Zīmolu tops
- 07.10.2025.
- Marija Leskavniece
Atpakaļ nākotnē
Mākslīgais intelekts piešķirs cilvēcei superspējas, kuras tikai jāiemācās izmantot, uzskata radošais direktors LarSS Bastholms

- Zīmolu tops
- 07.10.2025.
Runāt par būtisko
Rezonanse sabiedrībā ir visbūtiskākais faktors, kas ietekmē zīmola mīlētāju skaitu

- Mentors
- 07.10.2025.
- Alise Markāne
Dalos pieredzē: kā startēt starptautiskā tirgū
Īsumā. «SaaS platforma, kas automatizē aktivitāšu grāmatu izveidi Amazon KDP, izmantojot mākslīgo intelektu.»

- Portrets
- 05.08.2025.
- Agnese Meiere
Es tevi redzu! Baibas Zūzenas portrets
Latvijas Sabiedriskā medija valdes priekšsēdētāja Baiba Zūzena tic kopā ar kolēģiem sāktajam pārmaiņu ceļam

- Eksperta viedoklis
- 05.08.2025.
Influenceru mārketinga ABC
Kā veidot abpusēji izdevīgu sadarbību ar viedokļu līderiem

- Psiholoģija
- 03.06.2025.
Bez maldiem un viltus
Godīga zīmolu komunikācija ietver ne tikai caurspīdīgumu, bet arī sociālo atbildību

- Instrumenti
- 08.04.2025.
- Marija Leskavniece
Satura radītāji, kam sekot uzņēmējiem
Iesaka Arnis Jēkabsons, digitālās aģentūras Element vadītājs. «Lielākoties sanāk klausīties ko noderīgu, kad esmu ceļā vai treniņā mūzikas vietā»

- Viedoklis
- 02.04.2025.
Kāpēc mārketinga programmas augstskolās piedzīvo jaunu uzrāvienu?
Pērnā gada vasarā darbību sāka darba grupa, kurā apvienojās augstskolu pārstāvji, mārketinga nozare un studenti. Tās mērķis – analizēt esošo augstākās izglītības programmu saturu no šodienas un nākotnes perspektīvas, lai izveidotu jauno Latvijas mārketinga izglītības standartu.

- Tēma
- 05.03.2025.
Krāpšanas impērija
Tas sākās ar 50 eiro, bet gada laikā pensionāru pāris viltus «investīcijās» zaudēja visus mūža iekrājumus. Starptautiska žurnālistu izmeklēšana pirmo reizi parāda visu telefonkrāpniecības ķēdi — no upuriem Rīgā līdz glamūrīgiem organizētājiem Tbilisi

- Mentors
- 10.02.2025.
- Alise Markāne
Dalos pieredzē: kā attīstīt veiksmīgu biznesu, kas palīdz citiem
Jaunais uzņēmējs

- Personība
- 20.01.2025.
- Evelīna Stiene, speciāli Ir
Soli pa solim, uz priekšu!
Bijusī Ox Drive vadītāja un līdzīpašniece Egija Gailuma atklāj, kā radīt veiksmīgu jaunuzņēmumu un no tā vēl veiksmīgāk atvadīties

- Viedoklis
- 08.11.2024.
Tehnoloģiju apgūšana ir vienīgā iespēja saglabāt konkurētspēju
Mūsdienās aizvien vairāk uzņēmumu meklē cilvēkus ar tehnoloģiju zināšanām, kuri var pielāgot un izmantot tās uzņēmuma vajadzībām. Modernākajos uzņēmumos vairs nepietiek ar to, ka cilvēkam ir klasiska izglītība, piemēram, projektu vadībā, mārketingā u.c. un tiek meklēts pēc tehnoloģiskās komponentes. Lai kā mēs to vēlētos vai nevēlētos, nākotnes perspektīvajā darba tirgū ir vieta cilvēkiem, kam ir spēja strādāt ar atbilstošajām tehnoloģijām. Paliekot pie ierastajām tradicionālajām metodēm, gan individuālie speciālisti, gan uzņēmumi kopumā ļoti riskē zaudēt konkurētspēju, tāpēc vienīgā iespēja ir nepārtraukti mācīties. Izglītība kā pamats stratēģiskai domāšanai
