
Egita Bairamova. Foto — Kristīne Konovalova
Kā veidot abpusēji izdevīgu sadarbību ar viedokļu līderiem
Klasiski šāda raksta ievadā būtu jāatsaucas uz definīcijām, tāpēc uzmeklēju tās Google un pajautāju arī mākslīgajam intelektam. Vairumā gadījumu influenceru mārketings tiek aprakstīts kā sadarbība starp zīmolu un personu ar lielu sekotāju skaitu sociālajos medijos, kas rada saturu ar augstu lietotāju iesaisti.
Taču, darbojoties influenceru mārketingā vairāk nekā piecus gadus, esmu sapratusi — šī izpratne ir pārāk šaura. Sekotāju skaits ir tikai viens no sadarbības aspektiem. Būtiskāka ir ietekmes kvalitāte, uzticības līmenis un saderība starp personību un zīmolu. Reizēm viens sarunā ar draugiem izteikts viedoklis var radīt lielāku ietekmi nekā tūkstošiem skatījumu sociālajos medijos.