autotransports
- Labsajūta
- 29.05.2024.
Taisīt zaļāku «bum!»


- Vide
- 12.05.2024.
Vieni paši klimatu neizglābs

- Aktuāli
- 02.05.2024.
- Nellija Ločmele
Speciālizlaidums: Kā dzīvot zaļāk?


- Vide
- 19.12.2022.
Vecie dīzeļi vēl ripo

- Labsajūta
- 29.05.2024.
Taisīt zaļāku «bum!»
Kopā ar VFS Films studijas videosērijas Mēs darām tā varoņiem meklējam veidus, kā visi kopā varam dzīvot videi draudzīgāk. Sērija top ar Latvijas Vides aizsardzības fonda atbalstu

- Viedoklis
- 23.05.2024.
Digitālā transformācija loģistikā: kā sokas mūsu uzņēmumiem?
Digitālās tehnoloģijas ir kļuvušas par daudzu nozaru dzinējspēku, un izņēmums nav arī loģistika. Automatizācija, mākslīgā intelekta izmantošana un lietotāju pieredzes uzlabošana tagad nav tikai papildu iespējas, bet gan būtisks faktors, kas ietekmē uzņēmumu veiksmīgu darbību šajā nozarē.

- Vide
- 12.05.2024.
Vieni paši klimatu neizglābs
Vai elektriskās automašīnas spēs atrisināt globālos transporta izaicinājumus un vienlaikus piebremzēt klimata pārmaiņas?

- Aktuāli
- 02.05.2024.
- Nellija Ločmele
Speciālizlaidums: Kā dzīvot zaļāk?

- Viedoklis
- 25.07.2023.
Ilgtspēja transporta jomā: kur esam un kurp doties tālāk?
Eiropas Savienības mērķis ir līdz 2050.gadam kļūt klimata neitrālai – mērķis, protams, ambiciozs un pozitīvs, tomēr būtiskāks jautājums ir, cik tas ir reāls. It īpaši ņemot vērā, kur atrodamies tehnoloģiskās attīstības ziņā un cik daudz vēl lietu būtu paveicamas, lai klimata neitralitātes mērķi mēs varētu uzskatīt par sasniedzamu.

- Vide
- 19.12.2022.
Vecie dīzeļi vēl ripo
Latvijā ir viens no vecākajiem autoparkiem Eiropas Savienībā. Lielais mašīnu stāžs rada daudzas problēmas, viena no būtiskākajām — piesārņots gaiss, ko elpojam

- Karš Ukrainā
- 16.03.2022.
- Laura Dumbere
Pilnpiedziņas palīdzība

- Intervija
- 01.11.2021.
Jātiek vaļā no vecajiem dīzeļiem

- Interesanti
- 11.08.2021.
Ne tikai drošībai un priekam

- Viedoklis
- 13.10.2020.
9 gadi ES klimata mērķu sasniegšanai – kur slēpjas Latvijas neizmantotais potenciāls?


- Viedoklis
- 18.12.2018.
Uzņēmumu ieguldījums autovadītāju zināšanās un labsajūtā ir ieguldījums satiksmes drošībā

- Karš Ukrainā
- 16.03.2022.
- Laura Dumbere
Pilnpiedziņas palīdzība
Ideja apgādāt Ukrainas aizstāvjus ar džipiem sākumā šķita mazliet utopiska. Taču līdz šim četru Latvijas puišu organizētais Tvitera konvojs ukraiņiem aizvedis vairāk nekā 80 automašīnu. Un konvojs negrasās apstāties

- Intervija
- 01.11.2021.
Jātiek vaļā no vecajiem dīzeļiem
Bez būtiskas iejaukšanās Latvijas autoparka atjaunošanā klimata mērķiem nevis tuvosimies, bet turpināsim slīdēt no tiem aizvien tālāk, secina Auto asociācijas prezidents Andris Kulbergs

- Interesanti
- 11.08.2021.
Ne tikai drošībai un priekam
Soli pa solim Rīgā tiek atjaunots cilvēkam piemērots mērogs, uzlabojumi palīdzēs arī degošajai planētai

- Viedoklis
- 13.10.2020.
9 gadi ES klimata mērķu sasniegšanai – kur slēpjas Latvijas neizmantotais potenciāls?
Vēl nesen Eiropas Savienības (ES) mērķis bija panākt, ka līdz 2030. gadam siltumnīcas efektu izraisošo gāzu (SEG) emisijas samazinātos par 40%, salīdzinot ar 1990. gadu, bet pēdējā mēnesī ir tapis skaidrs, ka plāni ir kļuvuši krietni ambiciozāki. 17. septembrī Eiropas Komisija izziņoja 55% SEG emisiju samazinājumu, bet 7. oktobrī Eiropas Parlaments, pieņemot nostāju sarunām par ES Klimata aktu, nobalsoja, ka pēc deviņiem gadiem ES SEG jāsamazina līdz pat 60%.

- Viedoklis
- 14.01.2020.
Nākotne sākas tagad: transporta nozares tendences un iespējas
Ja pirms 20 gadiem bija jāstāv ielas malā ar gaisā izstieptu roku, tagad, lai izsauktu taksometru, jāveic tikai pāris pieskārienu telefona ekrānā. Transporta izsaukšana pēc pieprasījuma sākās pirms aptuveni 10 gadiem ar pirmajām taksometru lietotnēm. Tiek prognozēts, ka nākamo piecu gadu laikā šīs revolūcijas apgriezieni būs trīskāršojušies. Kā izskatīsies Rīgas ielas pēc 10, 20 vai 50 gadiem, pagaidām varam tikai spekulēt.

- Viedoklis
- 18.12.2018.
Uzņēmumu ieguldījums autovadītāju zināšanās un labsajūtā ir ieguldījums satiksmes drošībā
Šogad krietni pieaugusi ceļu satiksmes intensitāte, taču labā ziņa ir, ka negadījumu skaita palielināšanās nav novērota, īpaši skatoties uz uzņēmumu autoparku datiem. Kā galvenos iemeslus drošākai braukšanai uzņēmēji min daudz intensīvāku darbu ar saviem šoferiem, viņu zināšanu papildināšanu un pilnveidošanu, negadījumu un bīstamu paradumu analīzi. Papildus tam uzņēmumi daudz vairāk ieguldījuši, automašīnas aprīkojot ar automātiskās bremzēšanas sistēmām un dažādām telemātiskām ierīcēm, kas veicina drošāku braukšanu.
