autoceļi
- Viedoklis
- 04.05.2020.
Ceļiem – naudu, cilvēkiem – darbu

- Viedoklis
- 06.09.2019.
VIA LATVIA?


- Aktuāli
- 27.11.2018.
Infografika: Uz "Via Baltica" uzstādītas jaunas elektroniskas mainīgās ceļa zīmes


- Viedoklis
- 16.08.2018.
Autoceļu sakārtošana nav partiju prioritāte

- Viedoklis
- 04.05.2020.
Ceļiem – naudu, cilvēkiem – darbu
Satiksmes nozare bija viena no pirmajām, kas sajuta vīrusa Covid-19 izraisītās krīzes ietekmi, liekot skaidri apzināties, ka sekas būs nopietnas un jūtamas ilgtermiņā. Lai mazinātu negatīvo ietekmi, reaģējām nekavējoties, un kā viens no pasākumiem, lai pēc iespējas sekmīgāk pārziemotu ekonomisko atslābumu Latvijā, tika izvēlēts būvniecības projektu īstenošana tuvākajā laikā.

- Viedoklis
- 06.09.2019.
VIA LATVIA?
Ir sagadījies tā, ka pēc divpadsmit gadu pauzes atkal ceļoju pa Poliju. No iepriekšējā ceļojuma prātā palikuši līkumainie, šaurie Polijas ceļi. Tagad autobuss žūžo pa perfekti izbūvētām jaunām automaģistrālēm, kuras droši vien nevar salīdzināt ar Vācijas izslavētajiem autobāņiem. Un tomēr. Manī urbinās skaudības tārpiņš – pie mums, Latvijā, tikai nosacīti varēs ar šīm Polijas brauktuvēm salīdzināt Ogres, Jelgavas, Jūrmalas un Siguldas virzienu dažus desmitus kilometrus garus ceļu posmus, un arī tikai tad, kad tajos tiks pabeigti remontdarbi.

- Viedoklis
- 01.03.2019.
Ceļu seguma virskārta jāatjauno ik pēc 7 līdz 10 gadiem
Ik gadu tuvojoties pavasarim, arvien aktuālāks un pamanāmāks kļūst jautājums par ceļu segumu kvalitāti uz Latvijas ceļiem. Sociālajos medijos, ziņu portālos un televīzijā ik dienas varam lasīt neapmierinātu autovadītāju komentārus par ceļu stāvokli Rīgas ielās un citviet Latvijā. Lai katru pavasari nebūtu jācīnās ar jaunām bedrēm, ceļu seguma virskārta ir jāatjauno ik pēc 7 – 10 gadiem. Ceļu seguma kvalitāti ietekmē gan mainīgie laikapstākļi, gan tas, ka segums netiek atjaunots pietiekami bieži.

- Aktuāli
- 27.11.2018.
Infografika: Uz "Via Baltica" uzstādītas jaunas elektroniskas mainīgās ceļa zīmes
No otrdienas uz "Via Baltica" autoceļa maršrutā no Ainažiem līdz Grenctālei uzstādītas elektroniskās mainīgās ceļa zīmes un izveidoti citi inteliģentie transporta sistēmas objekti, informēja valsts a/s "Latvijas Valsts ceļi" (LVC) komunikācijas daļa.

- Aktuāli
- 17.08.2018.
BVKB vadītāja: Vanšu un Zemitāna tilta stāvoklis ir kritisks
Vanšu tilts un Zemitāna tilts ir kritiskā stāvoklī, šorīt intervijā Latvijas Radio 1 sacīja Būvniecības valsts kontroles biroja (BVKB) vadītāja Svetlana Mjakuškina. BVKB eksperti pārbaudījuši abus tiltus, konstatējot, ka to tehniskais stāvoklis ir kritisks – notiek deformācija, korozija dzelzsbetona konstrukcijās un citas neatbilstības.

- Viedoklis
- 16.08.2018.
Autoceļu sakārtošana nav partiju prioritāte
Biedrība "Latvijas Ceļu būvētājs" (LCB) ir izanalizējusi 4000 zīmju programmas, kurās partijas, kas startē 13.Saeimas vēlēšanās, nosaukušas prioritātes. Ar nožēlu jākonstatē, ka vairākumam politisko spēku, atšķirībā no vēlētājiem, autoceļu sakārtošana nav prioritāte.

- Ziņa
- 09.11.2017.
Latvijā ir apmēram 4000 kilometru neizmantotu ceļu
Latvijā patlaban ir apmēram 4000 kilometru ceļu, kas praktiski netiek izmantoti, intervijā LNT teica satiksmes ministrs Uldis Augulis (ZZS), vadoties pēc šodien Autoceļu padomē publiskotās autoceļu tīkla inventarizācijas datiem.

- Ziņa
- 30.05.2017.
Būvnieku pārkāpumu dēļ uz laiku jāslēdz autoceļa posms no Tīnūžiem līdz Ogrei
AS ''Ceļu pārvalde'' būvdarbos nav ievērojusi prasības, radot bīstamību satiksmei

- Viedoklis
- 21.10.2016.
Ceļu sabrukuma problēma ir atzīta. Kas tālāk?
Ceļu un tiltu remontam izlieto tikai 37% valsts finansējuma

- Viedoklis
- 11.08.2016.
Jārod politiskā griba un jāizšķiras par ceļu finansēšanas modeli
Biedrība "Latvijas Ceļu būvētājs" ierosina atjaunot Autoceļu fondu

- Radars
- 24.03.2015.
Latvijā lielākais uz autoceļiem bojā gājušo skaits ES
39% no avārijās Latvijā bojā gājušajiem ir gājēji

- Radars
- 24.03.2015.
Sākti būvdarbi bēdīgi slavenajā Vecpiebalgas ceļa posmā
Tiek uzmērīta trase, kā arī veikti sagatavošanās darbi jauna tilta būvei pār Gauju Taurenē
