Kalvītis premjera krēslā redz gan Lembergu, gan Šleseru • IR.lv

Kalvītis premjera krēslā redz gan Lembergu, gan Šleseru

93
Gatis Rozenfelds, F64

Šāds variants nav pat apspriežams, saka Kalvītis par Urbanoviča izredzēm vadīt valdību

Ekspremjers Aigars Kalvītis (TP), runājot pat vispiemērotāko premjeru pēc vēlēšanām, norāda, ka ar šiem pienākumiem ļoti labi galā tiktu Ventspils mērs Aivars Lembergs, Kalvīša teikto ceturtdien intervijā “Neatkarīgajai” citē BNS.

Uz jautājumu, kuru cilvēku viņš gribētu redzēt valdības vadītāja amatā pēc vēlēšanām, Kalvītis atbild: "Negribu nevienu aizvainot. Šobrīd esmu attālinājies no politikas, jo neredzu piepildījumu tam visam, ko varētu darīt, kaut gan darīt varētu daudz ko. Man grūti nosaukt. Ja jāsaka, kurš būtu izlēmīgs, darboties spējīgs premjers, tad es varētu nosaukt Lembergu. Esmu pilnīgi pārliecināts, ka Lembergs ar pienākumiem tiktu ļoti labi galā."

Viņš gan atzīst, ka arī Ainārs Šlesers labi tiktu galā ar šiem pienākumiem. "Šlesers arī tiktu galā. Bet es nesaku, kurš labāks, kurš sliktāks, manuprāt, vajadzīgs izlēmīgs, izdarīgs vadītājs, kas spēj risināt lietas."

Savukārt, ja premjers būšot Valdis Dombrovskis, tad turpināšoties "tas pats, kas šodien." "Viņš, protams, varētu būt premjers – viņš jau ir premjers. Mani kā Latvijas pilsoni un patriotu vairāk interesē cilvēks ar dinamiskāku rīcību," saka Kalvītis.

Runākot par Jāņa Urbanivoča iespējamo kļūšanu par valdības vadītāju, Kalvītis ir kategorisks: "Domāju, ka šāds variants nav pat apspriežams. Tas ir gandrīz neiespējami. Latvija ir iezīmēta kā ES un NATO valsts, un tāda politika arī tiek realizēta. Ar savu zināšanu līmeni neredzu iespēju valsts kursu pavērst uz promaskavisku Latviju. Es šādu variantu pat neizskatu."

Komentāri (93)

andrisskrastins 02.09.2010. 09.31

Jāsaka, es joprojām apbrīnoju cilvēkus, kas grib šiem cilvēkiem dot jebkādu otro iespēju. Viņi ienīst šo valsti, tās tiesiskumu, likumus, kas spiež viņiem būt tādiem, kādi viņi nav. Viņi grib būt Berluskoni – katrs no viņiem.

+34
0
Atbildēt

0

andrisskrastins 02.09.2010. 09.29

Jā, Šlesers izlēmīgi kārto lietas – steidzami jānopērk zeme no saviem korišiem ziemeļu pārvadam, kaut Dienvidu tiltam pietrūkst tāds sīkums kā 10 miljoni. Nespēj normāli notīrīt ielas ziemā. Neapmeklē domes sēdes. Jā, ļoti izlēmīgs un kārtīgs cilvēks.

+28
0
Atbildēt

0

dro 02.09.2010. 09.33

Tāda niecība kā Putina rokas bučotājs Kalvītis nav apspriešanas vērta.

+22
-1
Atbildēt

37

    Ziemelnieks > dro 02.09.2010. 10.21

    Es arī gribētu tādu redzēt!

    Man nepatīk tas, ka Dombrovskis ir pārāk liela marionete politiskajā arēnā. Liekas, ka viņam nav savu ideju, bet viņš labprāt izdabā citu noteikumiem. Tāds vadītājs mums tiešām nav vajadzīgs.

    +2
    -23
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > dro 02.09.2010. 09.39

    .
    Vai drīkst Tev palūgt publicēt apspriešanas vērto sarakstu?

    +3
    -14
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > dro 02.09.2010. 10.45

    .
    Tā IR laba doma, Ino! Tā pievienošanās. Viens pats Tu tāds vārgs. Pavisam nekāds. Pasildies gan pie kāda domubiedra sāna. Varbūt vēl viss nav galīgi dimbā!
    ;)))

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > dro 02.09.2010. 10.56

    .
    Piedod, klusais, bet to ignorēšanu tiešām nebiju pamanījis! Varbūt tāpēc, ka uz kādām manām replikām diskusijas turpinās pat vairākos desmitos komentāru, varbūt tāpēc, ka komentēju tad un to, ko vēlos. Un dažu standarttēžu multiplicētāju reağēšana vai nereağēšana tur neko nemaina.

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > dro 02.09.2010. 10.35

    .
    Izskatās, ka IR komentēšanas grandiem ir spējas zināmu klišeju rāmjos pagānīties par tiem, kuri zināmu pagānīšanos pelnījuši.
    Bet ar tiem rāmjiem viss arī beidzas. Nekam vairāk dukas nepietiek. Pārlapojot dažu pēdējo dienu IR piedāvātās tēmas, un pavisam elementāri paskatoties komentāru skaitu, secinājumi ir viennozīmīgi.
    Tas, ka komentētāji, balansējot uz mazohisma robežas, var bezgalīgi (un pārāk daudzos gadījumos arī bezgaumīgi) organizēti kvankšķēt, ir acīmredzami.
    Paliek jautājums – vai tiešām tādi bija konkrētā mēdija autoru mērķis un vīzija?

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > dro 02.09.2010. 10.38

    .
    Kas ir “mums”, dzeris49?

    P.S.
    Vai tiešām ir jāsāk domāt, ka te darbojas labi organizēta komentētāju grupa, kura citus uztver kā nevajadzīgus traucētājus?

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > dro 02.09.2010. 10.58

    .
    Tu, dzeris49, spriežot pēc pēdējā komenta varētu būt politiķis. Tiesa, ne pārāk augsta līmeņa.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > dro 02.09.2010. 12.15

    .
    Man vēlreiz jāatvainojas, klusais, jo Kalvīša interviju neesmu lasījis, vien atreferējumus vairākos portālos.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > dro 02.09.2010. 11.51

    .
    Bet ja nu par Kalvīša interviju.

    Kā ir ar tā gudrību, kurš uzskata, ka nevajag muļķu viedokli vispār uzklausīt?
    Atbilde uz augstākminēto jautājumu ir nesalīdzināmi būtiskāka, nekā jautājums par kādas (pieņemsim, ka neveiksmīgas) privātpersonas tiesībām izteikties, un kāda privāta mēdija vēlmi to publicēt.

    Un vēl ir kāds jautājums.
    Kāpēc IR izšķiras publicēt vien šo intervijas fragmentu? Ja citi mēdiji atspoguļo vismaz vēl vienu intervijā pausto viedokli.
    “Argumentācija”, ka ziņa par potenciālajiem premjeriem IR svarīga, bet stāsts par Maizīti un Elerti nevienu neinteresē, mani par IR izvēles neangažētību nepārliecina.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > dro 02.09.2010. 12.13

    .
    Piedod, betijacelmale, bet nebija man ne mērķis ne vēlme Tevi kustināt!
    Ja nu tas tomēr tā ir sanācis, tad varu ieteikt pieslieties Ino. Viņš viens pats arī nestabīls jūtas!
    ;)

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Ligiña Doniña > dro 02.09.2010. 16.02

    Varbūt valsts bankrots būtu izeja, jo vismaz parādītu reālo bilanci, kur atrodamies??
    Varbūt arī tā!

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Kristaps O. > dro 06.09.2010. 01.40

    Betij, gaišā lēdij! Bieži par Tevi iedomājos, bet portālā esmu reti, jo, zini, aģitēju tautu ārpus-portāla! Te jau visi advancēti, jāiet tautā – nav laika, saproties! Pēc 2.okt. ceru ar Tevi tikties ar apskaužamu regularitāti!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > dro 02.09.2010. 11.39

    .
    Atvainojos! Man bija jāsaka nevis “varētu būt”, bet “varētu kļūt”.

    Piekrītu, ka neaptveramais info pieaugums bieži provocē paļaušanos uz pirmo pagadījušos resursu (tas par to saiti, kura…), nevis kritisku dažādu info salīdzināšanu, un pašam savu secinājumu izdarīšanu.
    “Es 100% piekrītu!”, “Parakstos zem katra vārda!”, “Viņam ir absolūta taisnība!” ir apgalvojumi, kuri man liek automātiski kļūt piesardzīgam.
    Tieši tāpat ar skepsi raugos uz “Viņš ir pilnīgs muļķis!”, “Tas ir pie visa vainīgs!”, “Tauta vispār ir dumja!” viedokļu paudējiem.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > dro 02.09.2010. 22.20

    .
    Žurnālu nopirku.
    “Zatlera kritērijus” izlasīju.
    Labs raksts.
    Iespējams, ka to var saukt arī par komentāru. Iespējams.
    Bet propoganda tur arī IR pietiekoši. Labi uzrakstīta propoganda.
    Īpaši man patika: “Prezidenta nosauktie kritēriji ir arī kritēriji vēlētājiem, pēc kuriem vērtēt, par kuriem kandidātiem.. balsot”.

    Vai Ozoliņa kungs būtu Zatlera mentors?
    Vai, varbūt, būs toreiz apmeklējis to Zoo zināmo sapulci…
    Katrā ziņā Ozoliņa kungs zina gan to, kā Zatleram, gan vēlētājiem kā.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > dro 02.09.2010. 13.17

    .
    Paldies, Ozoliņa k-gs!
    Jā, zāle ir zaļa un šaha galdiņš rūtains! Bet nav jau slikti to vēlreiz atgādināt.
    Tiesa, vajadzētu sev definēt, vai publika tiešām ir tik padumja, ka zāli “krāso” rūtainu, bet šaha galdiņu zaļu, vai tomēr “spiest” uz to “vairāk” dziļumu.

    P.S.
    Jebkurā gadījumā pozitīva ir Jūsu vēlme iesaistīties diskusijā.
    P.P.S.
    Ceru ka to vēlmi nepredeterminē pašreklāmas (es domāju IR) nepieciešamība.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ✿ܓ ☜♡☞ > dro 02.09.2010. 18.43

    Vai valsts bankrots nozimes to bankrotu, kas vasti tik talu novedusi?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 02.09.2010. 13.41

    Ozoliņa k-gs
    Vai gadījumā nav tā ,ka divreiz nosaucot premjera kandidātu , kuru neapstiprina Saeima , automātiski amatu zaudē prezidents? Tad gan laikam ir Zatlers tomēr nolikts zināmas izvēles priekšā , kur kritēriji var nebūt noteicošie.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 02.09.2010. 14.17

    Paldies, šo momentu es atcerējos – tas varbūt atturēja savulaik VVF rīkoties radikālāk.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 02.09.2010. 14.06

    Starp citu – domāju ,ka ne tikai premjeru kandidāti būtu apspriežami , bet arī disputs par iespējamiem ministriem . Mums jau ir ideāli piemēri , kas gadās, kad piederība partijas galvgalim dod vietu ministrijā , kur aptuvena nojēga par lietu gaitu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Vilma Kovaļova > dro 02.09.2010. 19.30

    Latvija visi aktivie un redzamie politiki ir vienada limena- ne ipasi augsta. Pilu dika limenis

    0
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > dro 02.09.2010. 14.21

    .
    Ozoliņa k-gs!
    Tas,šķiet, bija kādā LTV1 diskusiju raidījumā. Jūs tur izskatījāties traki uzvilcies.
    Ceru, ka tas nav pārāk sistemātiski.

    Par viedokli, drukāšanu un žurnāliem kioskā varētu padiskutēt, ja Jūs to tiešām nopietni.

    Ne brīdi neesmu domājis, ka pašreklāma pati par sevi ir kas slikts vai izskaužams.
    Runa vien bija par motivāciju. Un paradumiem, piemēram, Zibensziņās.

    P.S.

    Beigšu darbu, un lielveikalā noteikti nopirkšu IR. Apsolu izlasīt arī Jūsu komentāru!
    ;)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Pauls Raudseps > dro 02.09.2010. 14.10

    Ir arī tāda iespēja: 48. Valsts Prezidentam ir tiesība ierosināt Saeimas atlaišanu. Tiesa, tad ir arī šāda: 50. Ja tautas nobalsošanā vairāk nekā puse no nodotām balsīm izsakās pret Saeimas atlaišanu, tad Valsts Prezidents uzskatāms par atlaistu un Saeima ievēlē jaunu Valsts Prezidentu uz atlaistā Prezidenta atlikušo pilnvaru laiku.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > dro 02.09.2010. 22.44

    Personbāli!
    Tev tiešām ir dīvaini uzskati par Dombrovski kā premjeru!
    Interesanti gan, kā Tu domā, kas izvilka mūsu valsti no bankrota, kad to tur tik veiksmīgi bija iegrūdusi patreizēji esošā apvienība”Par nelabu Latviju” ar šleseru priekšgalā!
    Cieti! padomā!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > dro 02.09.2010. 16.07

    —? dzeris49.. kāpēc Tu uzskati, ka, ja es domāju ne tā kā tu..tas nozīmē, ka domāju nepareizi????

    Man nav vajadzīgs tavs atbalsts manam viedoklim. Manis kā komentētāja mērķis ir izteikt savu viedokli un Tev tas nav jāuztver kā kaut kāda vienīgā patiesība lasīšanas brīdī un arī pēc tam.

    VNK samierinies ar to, ka mēs visi nedomājam vienādi! Un necenties panākt, lai visi tā saktu domāt, ja nē būsim bedrē visu laiku!

    Man šī situācija atgādina pamatskolas laikus, kad rakstījām domrakstu literatūras stundā. Skolotāja manu darbu novērtēja ar vāji, jo mans viedoklis neatbilda viņas viedoklim. Nevajag būt tik subjektīviem, esiet elastīgāki savā domāšanā, mīļie cilvēki!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 02.09.2010. 14.02

    Paldies, izlasīju, tad atliek vien iespēja tikt neievēlētam uz otro termiņu. Nu ko, atliek skatīties kā kārtis sadalīsies pēc vēlēšanām.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Raudseps > dro 02.09.2010. 13.47

    Nē, tā nav. Vairāk par to skat. Latvijas Republikas Satversme: http://www.likumi.lv/doc.php?id=57980

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > dro 02.09.2010. 11.22

    Nē, nē, kritizēt politiķus un būt politiķim nav viens un tas pats, tas nav mans aicinājums.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Raudseps > dro 02.09.2010. 13.45

    Viedokļa paušana kā pašreklāmas nepieciešamība? Interesanta atziņa. Varbūt nevajag neko publicēt? Žurnāls preses kioskā – arī pašreklāma? Kāds taču var to ieraudzīt, nopirkt un pat izlasīt!

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 02.09.2010. 12.23

    Varbūt ka tā – nu atreferējumos jau ar bija teksts par Ēlertes un Maizīša attieksmi pret situāciju ar naudu KNABā , kaut gan netika pieminēta pamatproblēma KNAB un Kalvīša domstarpībās. Ceru par Bodes stāstu atceries.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 02.09.2010. 11.08

    Varbūt ka tā – te pirms kāda laika bija ielikta saite , kur tika labi raksturoti dažādi komentētāju tipi , tas labi izskaidroja dažu komentētāju uzvedību te. Par komentēšanu – to jau jūt , kurš velk un kurš nē , tapēc arī ir replikas ,kuras komentē un ir tādas , kuras izlasa un pasmejas.
    Ja par “Dzeri49” – nu nezinu gan vai politiķis, kaut gan mēs te Latvijā visi sevi uzskatām gandrīz pa politiķiem – tiesa katrs savā smilšu kastē.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Raudseps > dro 02.09.2010. 13.03

    Apspriešanas vērto premjerministra kandidātu sarakstu varam paši veidot, tikai jāņem vērā, ka vienīgais, kam ir tiesības nosaukt īsto kandidātu, ir Valsts prezidents. Pašlaik partiju nosauktie ir tikai priekšvēlēšanu PR un blefs. Bet Zatlers jau ir pateicis kritērijus, pēc kuriem vadīsies, izvēlēdamies, kuram uzticēt valdības veidošanu pēc vēlēšanām. Dīvaini, ka daudzi, šķiet, to nav pamanījuši un uzskata, ka Zatlers līdz tam “paklusēs”, kā bija rakstīts ziņās. Manuprāt, ja nu kāds ir kaut ko pateicis “cieti”, tad tieši VZ. Vairāk par to – manā komentārā šodien žurnālā IR, elektroniskajā versijā – http://www.ir.lv/2010/9/1/zatlera-kriteriji

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 02.09.2010. 12.01

    Mani aizkustina tava – tēvišķīga vai bruņinieciska – stāja, varbūt, ka tā:)) :))
    Es tevi vakar pie informācijas par Lailu pieminēju – neatsaucies.:))
    Diemžēl nevarēšu atbildēt uz tavām šodienas dzēlībām – braucu prom uz dažām dienām. Neapšaubāmi tu jau nelaidīsi garām izdevību pamaisīt tukšu gaisu. Objektivitātes labad jāpiebilst, tu esi sasniedzis atzīstamu līmeni šinī nodarbē. Veiksmi nedarbos! :))

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 02.09.2010. 12.04

    Varbūt ka tā – gadījumā par saiti secinājumi gāja pa priekšu pirms “paļaušanos uz pirmo pagadījušos resursu”.
    Par Kalvīša interviju – piekrītu , ka vajadzēja pilnā apmērā , gan par Ēlertes tekstu, gan par Maizīti. Taisnības labad derētu atcerēties arī tādu stāstu , ja piemin Loskutovu un Kalvīti , kā izmeklētāja Bodes lietu . Tas Kalvīša teksts par naudas pazušanu tajā intervijā tāds stipri izrauts no konteksta izskatījās, aizmirstot nesaskaņu pirmssākumus.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > dro 02.09.2010. 10.50

    tam varbūt, ka tā – pieķēri, dzeris 49 ir 49 komentētāji, viens dzeris 49 veidos, vai, 49 dzeri vienā veidā, kā tev labāk patīk.
    Un kādas “idejas” tu gaidi?
    Muļķība vienm;ēr ir muļķība, lai cik tas banāli un klišejiski arī neskanētu.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 02.09.2010. 10.46

    Varbūt ka tā – varbūt Tev ir kāda ideja kā apkožļāt šādas intervijas ? Sākt tagad no jauna celt augšā AŠ hiperaktivitātes un mēģināt pa vīlītēm viņu ķidāt , kārtējo reizi vilkt ārā Lemberga brīnumus sākot ar mistisko mantojumu un tranzīta kariem ,kas dzen patreiz postā pašu Ventspili? Tas viss ir simtreiz izrunāts , tapēc arī īsi komentāri.
    Ja par repliku “Dzerim 49” , tad tam ir sava negara vēsture – nu neizturēja nervi zēnam, kamēr citi ieņem ignorēšanas taktiku – un tad daži sāk sarunāties ar sevi.

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > dro 02.09.2010. 10.34

    Tādi komentētāji, kā tu, mums tiešām nav vajadzīgi.
    Vai tad tiešām domāt neesi spējīga absolūti?

    +18
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 02.09.2010. 10.41

    Varbūt ka tā. Personalatlase.
    Neesat sapratuši, ka Jūs vairs neievēro? Es pievienojos ignorētājiem:)

    +19
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu