Kalvītis premjera krēslā redz gan Lembergu, gan Šleseru

93

Komentāri (93)

martins_spravniks 02.09.2010. 21.01

Vispār TP politiķi ir iemācījušies un jau lieto vārdu “patriots” un salikumu “Latvijas patriots”, pie tam aiz šo jēdzienu neizpratnes attiecinot tos uz sevi.

+1
0
Atbildēt

0

agra_liege 02.09.2010. 17.46

Vajadzētu ieviest tādu jaunu sistēmu (e-demokrātijas rīku), ka visādus šitādus muldoņus un blēžus var izmīnusot un kad ir salikti pietiekami mīnusi, tie vienkārši izgaist un pazūd uz nekad neatgriešanos.

0
0
Atbildēt

0

agra_liege 02.09.2010. 17.24

Un, btw, kādas kalvītim, šleseram un co. vispār vēl tiesības spriedelēt par da jebko un saņemt publisku balss pastiprinātāju?

+1
0
Atbildēt

0

agra_liege 02.09.2010. 17.18

Ko kalvītis redz premjera krēsla man ir gluži vienalga. kalvīti, iesaku interesēties, ko tauta redz premjera krēsla…

+1
0
Atbildēt

0

gundega_heiberga 02.09.2010. 13.51

MANAS VALDīBAS LAIKā PATIESI BIJA STRAUJāKAIS UZPLAUKUMA PERIODS LATVIEšU TAUTAS PASTāVēšANAS LAIKā. NRA, 2010.02.sept. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Ar lielāku pārliecību varētu teikt:”manas valdīšanas laikā tika izvērsts visnekontrolētākais hipotekāro un patēriņa kredītu bums visu tautu pastāvēšanas laikā, kas ātri noveda valsts ekonomiku paģiru stāvoklī”

+4
0
Atbildēt

0

ilmars_slapins 02.09.2010. 13.20

ministru kabinets -> ministru kabinets trimdā -> ministru kabinets apcietinājumā.

+1
0
Atbildēt

0

Normunds Namnieks. T 02.09.2010. 11.11

Kalvītim laikam kaut kas ar redzi nav īsti kārtībā.
1) Premjers var būt tikai viens
2) Ne viens, ne otrs nav premjers
Laikam kaut kas rādās…

+2
0
Atbildēt

0

::Vai cis :: 02.09.2010. 11.05

Mani fascinē šo politisko sprāgoņu “domu” propaganda. Vairumā valstu sapratīgas partijas turētu kalvīša tipa ekspolitiķus piesietus restotā būrī un drošībai uzliktu pamatīgu uzpurni

+7
0
Atbildēt

3

    garausiitis > ::Vai cis :: 02.09.2010. 11.12

    Tā ir Latvijas politikas realitāte – totāls politiskās atbildības trūkums , par tādiem sīkumiem kā godu utml. nemaz nerunāju.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    dro > ::Vai cis :: 02.09.2010. 11.30

    Mani savukārt tracina dažnedažādu politologu, žurnālistu, profesoru un strātēģiju izstrādātāju tukšā spriedelēšana par partiju programmām. Pat ezim skaidrs, ka nav jēgas apspriest PLL un SC programmas: tāda pati jēga būtu pelēm apspriest slazdā ieliktā siera kvalitāti. Vai tiešām esam muļķu valsts? Varbūt drīz sāksim iztirzāt slepkavas Grantiņa pēdējo vārdu tiesā?

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > ::Vai cis :: 02.09.2010. 12.14

    Programmas pa lielo ir vispār tukša lasāmviela, kas smuki uzrakstīta.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

guna 02.09.2010. 10.46

Kalvīti beidz dirs… Par to sabrukumu, kurā mēs šodien esam, japateicas tautas partijai un Šlesera kabatas partijai un ZZS. Atbildi, kāpēc Igaunijā ir daudz labāka situācija! Tāpēc, ka valdība un parlaments domāja par valsti nevis savu partiju sponsoriem un savu kabatu. Pierādījums tam, ka tautas partija, Šlesera partija un ZZS, esat zagļu partijas, – ar nākošo gadu Igaunija pāriet uz eiro. Latvija labākajā gadījumā pēc pieciem gadiem. Kalvīti, labāk būtu paklusējis!

+7
0
Atbildēt

0

mary75 02.09.2010. 10.44

Garants trīskāršojis ierēdņu skaitu, pieckāršojis tiem algas, maksājis prēmijas 12 reizes gadā, notriecis pat sociālo budžetu tad, kad nauda nāca tāpat, un igauņi veidoja uzkrājumus, izrēķinājies ar Loskutrovu un KNAB, mēģināja pakļaut visas drošības iestādes, tad, kad bija iespēja, nav reformējis ne valsts pārvaldi, ne ekonomiku, ignorējis SVf ietekumus, ka jāasptur kr. burbulis, mēģināja ierobežot demokr. brīvības, turpinājis LC iesākto “brālēna ekonomikas” veidošanu, utt., un viņš vēl dod padomus?
Totāls nekaunības, nekompetences un uzpūtības kokteilis, ar vāji noslēptu mērķi – saglabāt politisko ietekmi biznesa interesēs.

+13
0
Atbildēt

0

photocom 02.09.2010. 10.39

Jā stendža izmīzumā
ainaram švaki
veco dinamo trīcošo guņu
un
trekno gādu
liek uz piār trases

+4
0
Atbildēt

0

markonimarkoni 02.09.2010. 10.26

Kam vēl interesē “trekno gadu” radītāja skatījums uz premjera krēslu!? Neko vairāk kā sev līdzīgos viņš tur nespēj ieraudzīt.
Ja tā ir kārtējā PLL pirmsvēlēšanu kampaņas akcija, tad …….. tā ir viena no tām lētajām, kā pati apvienība.
Vienu lēto piegājienu atradu arī savā pasta kastītē, kur PLL izdotajā avīželē pretī izsteiksmīgi raudzījās uzraksts, ka par Vienotību balsos geji un lezbietes. Tā kā tas būtu kāds Vienotības kauna traips. Un tā kā tie nebūtu cilvēki, bet kaut kādi mutanti.
Tfu, PLL lēta apvienība un lēti triki.

+13
0
Atbildēt

0

kenzoo 02.09.2010. 10.25

Kāpēc tā ir ziņa Nr.1??? Tvaika ielā daudzi redz interesantākas lietas, aizejiet tur un apjautājieties!

+4
0
Atbildēt

0

marčiks 02.09.2010. 10.17

1) Lembergs ar premjera pienākumiem netiktu galā. Viņš ir pieradis būt lielkungs miestā, kur padotie gatavi bučot viņa roku un paklausīt pavēlēm. Valsts pārvaldīšana ir daudz sarežģītāka štelle, turklāt Lembergam būtu jāsavalda vairāku ietiepīgu partiju koalīcija.
2) Šlesers ir tikpat promaskavisks premjers kā Urbanovičs vai Ždanoka. Lembergs arī daudz neatpaliek, ja ar Krieviju varēs taisīt biznesu, viņš Kremlim pārdos ne vien Ventspili, bet arī visu Latviju un uzsmaidīs Putinam vēl sirsnīgāk nekā Kalvītis. Ne Šleseram, ne Urbanovičam, ne Lembergam Latvijas intereses nekad nav bijušas un nekad nebūs pirmajā vietā. Līdz ar to visi trīs minētie personāži ir metami pār vienu kārti.

+17
0
Atbildēt

1

    disassociative > marčiks 02.09.2010. 10.41

    Te vēl ceturto personāžu var pievienot – Mākoņtēvu.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

putekliic 02.09.2010. 10.16

Protams, ka Kalvītis ir pret Urbanoviču! PLL paši grib monopolizēt “Austrumu virzienu”, lai labi pelnītu.

+6
0
Atbildēt

0

aldis73 02.09.2010. 10.13

Kapēc kāds vispār vēl kalvīti publicē? Mums banānijā politika un sabiedrība degradējas fantastiskā ātrumā. Kriminālnoziegumos apsūdzēts cilvēks par premjeru vairākumam liekas ok. Munkevics nemaz nedomā nolikt deputāta mandātu un tā varētu turpināt un turpināt ar personu uzskaitījumu. Tāds jēdziens kā nevainojama reputācija vairs nevienam neko neizsaka. Nav jau brīnums, ka esam tur kur esam.

+12
0
Atbildēt

2

    andrisskrastins > aldis73 02.09.2010. 10.17

    To sauc par verga sindromu. Vergam nospļauties par principiem, ka tik kājas siltumā un pilns vēders.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > aldis73 02.09.2010. 10.24

    Var protams smaidīt , bet laikam ir tikai uz vienas rokas pirkstiem saskaitāmi gadījumi , kad deputāti atkāpjas sabojātas reputācijas dēļ. Pēdējais bija izklaides vietu cienītājs Šiliņš , aiz ko pārējiem, tai skaitā svētajiem tēviem tas ir principā nezināms jēdziens.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

alisesenberga 02.09.2010. 10.08

Mūsu valsti vairākus gadus ir vadījis cilvēks, kurš tagad par piemērotākajiem valsts vadītājiem uzskata a) smagos kriminālnoziegumos apsūdzētu personu, b) personu, kurai močīšana dajebkurā virzienā ir svarīgāka par jebkādu tiesiskumu un morāli.
Nu, vai ir brīnums, ka esam iebraukuši auzās?

+11
0
Atbildēt

0

garausiitis 02.09.2010. 10.06

Dinamiskie ļaudis – viens dinamiskais jau ceļu nozari sakārtoja un tā sagāzēja, ka piedzīvojām lielāko maucienu sienā, otrs balansē uz cietuma vārtu līnijas un ja nebūtu ietekmes – finansiālās un politiskās , sen jau būtu restu otrā pusē.

+12
0
Atbildēt

0

guntarssm 02.09.2010. 09.59

Un kā ir, piemēram, ar naudas diedelēšanu no valsts savam privātam biznesam Rīgas ‘Dinamo’, Kalvīt’?!…:(…un tev jau nu vismazāk vajadzētu spriedelēt par likumību un morāli, valsts attīstību…tavas valdīšanas laikā valsts ir novesta ‘līdz kliņķim’, tu veiksmīgi pabeidzi šo valsts degradācijas procesu…pārāk daudz labiem, strādīgiem, sakarīgiem cilvēkiem dēļ tādiem kā TU tagad ir nesamērīgi grūta dzīve šeit Latvijā!…

Blogs: nemoforte.wordpress.com
E-pasts: [email protected]
Twitter: nemoforte

+11
0
Atbildēt

0

varrvara 02.09.2010. 09.56

Man nav skaidrs, kāpēc mums liek priekšā šādu cilvēku viedokli, kurš ir skaidrs bez uzdotajiem jautājumiem, jo tā ir aksioma. Tas arī skaidrs, ka Latvijā labākais premjera kandidāts ir proporcionāli nozagtā daudzumam no Latvijas valsts un tur nu pirmā roka ir Lembergam. Tādi cilvēki, kā tagadējā valdība, kura lāpa Kalvīša ,, ekonomiskos caurumus,, ir slikta, jo tajā nav savējie, jo nav zaguši(vienīgi, ja kāds saņēmis Lemberga stipendijas). Latvijas pilsoņiem priekšā ir smags eksāmens, bet tā kā lielākās daļas vēlētāju zināšanas politikā ir zemas,liekas, kā labs nav nekas gaidāms.Piemēram, Lembergam būs viegli sastādīt valdību, jo stipendiātus viņš zina no galvas, bez saraksta.

+14
0
Atbildēt

0

archoftriumph 02.09.2010. 09.52

nu ja premjera kreeslu novietotu aiz resteem, tad es tur ne tikai lembergu, skeeli un sleseru redzu, bet veel kaadus paardesmit miiluliishus :D

+12
0
Atbildēt

0

silvija_vitina 02.09.2010. 09.51

Kāpēc man būtu jāzina kaut kāda tur kalvīša (mazais burts nav nejauši) viedoklis? Vai ir beidzies noilguma periods un šī persona uzskata, ka reņģēdāji ir paspējuši aizmirst viņa varoņdarbus? Atveram jaunu baltu lapu un rullējam uz priekšu?!

+8
0
Atbildēt

3

    disassociative > silvija_vitina 02.09.2010. 09.53

    Latvijā elektorāta atmiņa ir 3 mēneši.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    shefere > silvija_vitina 02.09.2010. 10.38

    alias
    Tie trīs mēneši atmiņas nav tikai Latvijas velētājam, šads pētījuma rezultāts pirmo reizi tika iegūts ASV, ja nekļūdos, tā ka latvju vēlētājs nav nekāds īpašais putns, lai kā mums patiktu tā domāt. Ar atmiņu ir švaki visur.

    Man škiet, ka nu jau publiskajā telpā ir parsātinajums ar slikto zēnu slikto darbu uzskaitījumu. Tas ir kļuvis kā fona troksnis, kuru neviens vairs neuztver, nevienu vairs neizbrīna arvien jaunas atklātas politiķu cūcības. Ko tur var līdzēt, nemaz nezinu, bet tas vispār ir briesmīgi, katrā ziņā arī politikas kā nodarbosanās prestižam tas kaitē, jo pašlaik ir tā, ka ja jau politiķis, tad vai nu zaglis, vai idiots, vai nelietis, vai visi kopā.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > silvija_vitina 02.09.2010. 10.49

    Sava taisnība Tev ir, bet padomā, kas notiktu ar mūsu vēlētāju, ja pār viņu veltos tāds priekšvēlēšanu maratons ar tik daudz kandidātiem un reklāmām no visiem MM un visām debess pusēm.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

emisprin 02.09.2010. 09.45

… un Aigaru par prezidentu.

0
0
Atbildēt

0

Uldis Šneiders 02.09.2010. 09.40

Lai Aigars paņem krēslu un skatās uz to TIK ilgi, kamēr ierauga Aivaru tur sēžam… Tad viņam būs labi!
Domāju, ka premjerēt vajadzētu kādam neordināram, ekstravagantam cilvēkam, kas nebītos riskēt, arī kļūdītos, bet virzītu valsts lietas uz priekšu…
No Plašā un lētā piedāvājuma neviens tāds nav.

+3
0
Atbildēt

0

angelixxx 02.09.2010. 09.38

Es gan mazliet savādāk redzu tos abus kanditātus. Vienu aiz restēm, bet otru trako namā.

+14
0
Atbildēt

0

disassociative 02.09.2010. 09.37

Tas starptautiskajā sabiedrībā būtu diezgan interesants piegājiens – smagos noziegumos apsūdzēts pilsonis kā valsts premjers. Lai nu kā šis cilvēks mēģina krāsoties balts, skaidrs, ka āža kāja lien laukā pa visām vīlēm. Nu un Buldozers kā premjers – pasargi, Dievs, mūs visus no šī cilvēka!
Kalvītis izvilkts no mēslaines laukā ar domu, ka viņa teiktais vēl kādai tantei ausīs iekritīs un tantuks par “pareizo” partiju nobalsos. Iekritīs jau arī un nobalsos arī. Jācer tikai, ka tantuku nepietiks, lai dabūtu 5%.

+13
0
Atbildēt

9

    andrisskrastins > disassociative 02.09.2010. 09.42

    Zini, mēs te visu laiku piesaucam tantukus. Bet tantuki zvana uz LR1 un skandē, ka Šlesers ar veseri jādzen prom. Es domāju, ka tās balsis Šleseram var nākt no citas puses – Rīgas Dinamo un Okartes akadēmijas paaudzes. Tie ir 18gadnieki kas neko nerubī par politiku, nerubīs un negrib rubīt. Taču ja tas jaukais onka, kas tā grozās pie visiem tusiņiem, saka, ka jābalso par viņu – kāpēc gan nē?

    Ja mēs spētu analizēt par to, kurš ko ir nobalsojis, vecie cilvēki tomēr nebūs pirmie, kas balsos par PLL.

    +14
    0
    Atbildēt

    0

    Arija Saleda > disassociative 02.09.2010. 09.46

    Berluskoni, kaut kas līdzīgs.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    disassociative > disassociative 02.09.2010. 09.52

    Nu redzi, Itālijā neviens nenoliedz, ka valsti pārvalda mafija, līdz ar to Berluskoni ir organiski saprotams kadrs. Latvijā it kā neviens skaļi nerunā, ka valsti pārvalda mafija.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    zane_peneze > disassociative 02.09.2010. 10.01

    Diemžēl Pēcim taisnība. Lielākā daļa manu vienaudžu apspriežot vēlēšanas runā tā, it kā tiem apziņa būtu ieslēgta tikai šorīt. Viņu prāts darbojas tieši tā kā vēlas šie resnie barokļi: notikumi, kas risinājās Kalvīša, Godmaņa laikā- nu.. tas bij’ sen un tā nav taisnība!

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > disassociative 02.09.2010. 10.13

    Viņš nolaida milijardu pa tūtu? Bet emm…katrs taču var kļūdīties, viņš taču to noteikti neapzināti…

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    disassociative > disassociative 02.09.2010. 10.40

    Nu, ja palasa vēl šis intervijas detaļas citos portālos, tad Kalvītis lielās, ka viņa valdības laikā viss esot gājis kā pa sviestu. Tik uz kā rēķina?

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Sintija Sproģe > disassociative 02.09.2010. 23.21

    pecisk, nesaki viss to tik vispārināti par jaunatni. Man pašam kā tikai pāris mēnešu atpakaļ palika 18 gadu, un es par politiku vairāk vai mazāk interesējos visu vidusskolu – to studēt gan es netaisos, bet ne par to runa – un it sevišķi pēdējo pusotru gadu Es tai aktīvi sekoju līdzi. Gan Es, gan arī lielākā daļa man apkārt esošo vienaudžu spēj saskatīt starpību starp TV raidījumiem “Kas notiek Latvijā”, un “Latvija mēs tevi dzirdam”, protams, manā draugu pulkā ir arī tādi, kuri noticēja “Tautas deklarācijas nedēļai”, bet, protams, par to viņi no manis saņēma sulīgu morāli par tā raidījuma līdzību ar PLL.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Sintija Sproģe > disassociative 02.09.2010. 23.21

    Turpretim ne vienu reizi vien, Es esmu pa “Latvijas Radio” Streipa raidījuma laikā dzirdējis no zvanītājiem, kuri pēc balss ir vecāka dzīves gājuma, un viņi ir starā par manis nosauktajiem LNT propagandas šoviem, ja nebūtu skaļāk jāsaka… Es nestādos priekšā kādi jaunieši tev ir apkārt, ja vispār ir, bet tā cilvēku daļa ar kuriem Es kontaktējos, un kuri kontaktējās ar tāda paša uzskata cilvēkiem ir vecumā no 17-25 gadiem, un JĀ, mēs spējam saskatīt starpību starp solījumiem un faktiskiem ekonomikas izaugsmes rādītājiem nevis maģiskiem nākotnes nezināmajiem 50,000! Tik pat labi Es varētu turpināt par V.Koziolu, Dienu, Šleseru un tā bīstamo savienojumu, par ko Es visnotaļ zinātu vairāk nekā Tu, tā pat arī par Mr. Hūtes draudzību ar Krištopanu, pārpirkto Pujatu un reliģijas bīstamību politikā = reliģija mācība skolā+politika u.t.t.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Kristaps_ > disassociative 06.09.2010. 01.43

    man arī liekas, tie “tantuki” daudzas ir sirmas, godājamas lēdijas, kam tieši ir laiks sekot politikai, apvainojumus bārstīt ir nelabi… 18-24-28, manējie – man izskatās sliktāk. Daudzi nemaz vispār nezin, kas ir mana politmīlule Ēlerte!!!!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

dro 02.09.2010. 09.33

Tāda niecība kā Putina rokas bučotājs Kalvītis nav apspriešanas vērta.

+22
-1
Atbildēt

37

    lailabidzane > dro 02.09.2010. 09.39

    .
    Vai drīkst Tev palūgt publicēt apspriešanas vērto sarakstu?

    +3
    -14
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > dro 02.09.2010. 10.21

    Es arī gribētu tādu redzēt!

    Man nepatīk tas, ka Dombrovskis ir pārāk liela marionete politiskajā arēnā. Liekas, ka viņam nav savu ideju, bet viņš labprāt izdabā citu noteikumiem. Tāds vadītājs mums tiešām nav vajadzīgs.

    +2
    -23
    Atbildēt

    0

    mary75 > dro 02.09.2010. 10.34

    Tādi komentētāji, kā tu, mums tiešām nav vajadzīgi.
    Vai tad tiešām domāt neesi spējīga absolūti?

    +18
    -1
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > dro 02.09.2010. 10.35

    .
    Izskatās, ka IR komentēšanas grandiem ir spējas zināmu klišeju rāmjos pagānīties par tiem, kuri zināmu pagānīšanos pelnījuši.
    Bet ar tiem rāmjiem viss arī beidzas. Nekam vairāk dukas nepietiek. Pārlapojot dažu pēdējo dienu IR piedāvātās tēmas, un pavisam elementāri paskatoties komentāru skaitu, secinājumi ir viennozīmīgi.
    Tas, ka komentētāji, balansējot uz mazohisma robežas, var bezgalīgi (un pārāk daudzos gadījumos arī bezgaumīgi) organizēti kvankšķēt, ir acīmredzami.
    Paliek jautājums – vai tiešām tādi bija konkrētā mēdija autoru mērķis un vīzija?

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > dro 02.09.2010. 10.38

    .
    Kas ir “mums”, dzeris49?

    P.S.
    Vai tiešām ir jāsāk domāt, ka te darbojas labi organizēta komentētāju grupa, kura citus uztver kā nevajadzīgus traucētājus?

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > dro 02.09.2010. 10.41

    Varbūt ka tā. Personalatlase.
    Neesat sapratuši, ka Jūs vairs neievēro? Es pievienojos ignorētājiem:)

    +19
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > dro 02.09.2010. 10.45

    .
    Tā IR laba doma, Ino! Tā pievienošanās. Viens pats Tu tāds vārgs. Pavisam nekāds. Pasildies gan pie kāda domubiedra sāna. Varbūt vēl viss nav galīgi dimbā!
    ;)))

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 02.09.2010. 10.46

    Varbūt ka tā – varbūt Tev ir kāda ideja kā apkožļāt šādas intervijas ? Sākt tagad no jauna celt augšā AŠ hiperaktivitātes un mēģināt pa vīlītēm viņu ķidāt , kārtējo reizi vilkt ārā Lemberga brīnumus sākot ar mistisko mantojumu un tranzīta kariem ,kas dzen patreiz postā pašu Ventspili? Tas viss ir simtreiz izrunāts , tapēc arī īsi komentāri.
    Ja par repliku “Dzerim 49” , tad tam ir sava negara vēsture – nu neizturēja nervi zēnam, kamēr citi ieņem ignorēšanas taktiku – un tad daži sāk sarunāties ar sevi.

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > dro 02.09.2010. 10.50

    tam varbūt, ka tā – pieķēri, dzeris 49 ir 49 komentētāji, viens dzeris 49 veidos, vai, 49 dzeri vienā veidā, kā tev labāk patīk.
    Un kādas “idejas” tu gaidi?
    Muļķība vienm;ēr ir muļķība, lai cik tas banāli un klišejiski arī neskanētu.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > dro 02.09.2010. 10.56

    .
    Piedod, klusais, bet to ignorēšanu tiešām nebiju pamanījis! Varbūt tāpēc, ka uz kādām manām replikām diskusijas turpinās pat vairākos desmitos komentāru, varbūt tāpēc, ka komentēju tad un to, ko vēlos. Un dažu standarttēžu multiplicētāju reağēšana vai nereağēšana tur neko nemaina.

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > dro 02.09.2010. 10.58

    .
    Tu, dzeris49, spriežot pēc pēdējā komenta varētu būt politiķis. Tiesa, ne pārāk augsta līmeņa.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 02.09.2010. 11.08

    Varbūt ka tā – te pirms kāda laika bija ielikta saite , kur tika labi raksturoti dažādi komentētāju tipi , tas labi izskaidroja dažu komentētāju uzvedību te. Par komentēšanu – to jau jūt , kurš velk un kurš nē , tapēc arī ir replikas ,kuras komentē un ir tādas , kuras izlasa un pasmejas.
    Ja par “Dzeri49” – nu nezinu gan vai politiķis, kaut gan mēs te Latvijā visi sevi uzskatām gandrīz pa politiķiem – tiesa katrs savā smilšu kastē.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > dro 02.09.2010. 11.22

    Nē, nē, kritizēt politiķus un būt politiķim nav viens un tas pats, tas nav mans aicinājums.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > dro 02.09.2010. 11.39

    .
    Atvainojos! Man bija jāsaka nevis “varētu būt”, bet “varētu kļūt”.

    Piekrītu, ka neaptveramais info pieaugums bieži provocē paļaušanos uz pirmo pagadījušos resursu (tas par to saiti, kura…), nevis kritisku dažādu info salīdzināšanu, un pašam savu secinājumu izdarīšanu.
    “Es 100% piekrītu!”, “Parakstos zem katra vārda!”, “Viņam ir absolūta taisnība!” ir apgalvojumi, kuri man liek automātiski kļūt piesardzīgam.
    Tieši tāpat ar skepsi raugos uz “Viņš ir pilnīgs muļķis!”, “Tas ir pie visa vainīgs!”, “Tauta vispār ir dumja!” viedokļu paudējiem.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > dro 02.09.2010. 11.51

    .
    Bet ja nu par Kalvīša interviju.

    Kā ir ar tā gudrību, kurš uzskata, ka nevajag muļķu viedokli vispār uzklausīt?
    Atbilde uz augstākminēto jautājumu ir nesalīdzināmi būtiskāka, nekā jautājums par kādas (pieņemsim, ka neveiksmīgas) privātpersonas tiesībām izteikties, un kāda privāta mēdija vēlmi to publicēt.

    Un vēl ir kāds jautājums.
    Kāpēc IR izšķiras publicēt vien šo intervijas fragmentu? Ja citi mēdiji atspoguļo vismaz vēl vienu intervijā pausto viedokli.
    “Argumentācija”, ka ziņa par potenciālajiem premjeriem IR svarīga, bet stāsts par Maizīti un Elerti nevienu neinteresē, mani par IR izvēles neangažētību nepārliecina.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 02.09.2010. 12.01

    Mani aizkustina tava – tēvišķīga vai bruņinieciska – stāja, varbūt, ka tā:)) :))
    Es tevi vakar pie informācijas par Lailu pieminēju – neatsaucies.:))
    Diemžēl nevarēšu atbildēt uz tavām šodienas dzēlībām – braucu prom uz dažām dienām. Neapšaubāmi tu jau nelaidīsi garām izdevību pamaisīt tukšu gaisu. Objektivitātes labad jāpiebilst, tu esi sasniedzis atzīstamu līmeni šinī nodarbē. Veiksmi nedarbos! :))

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 02.09.2010. 12.04

    Varbūt ka tā – gadījumā par saiti secinājumi gāja pa priekšu pirms “paļaušanos uz pirmo pagadījušos resursu”.
    Par Kalvīša interviju – piekrītu , ka vajadzēja pilnā apmērā , gan par Ēlertes tekstu, gan par Maizīti. Taisnības labad derētu atcerēties arī tādu stāstu , ja piemin Loskutovu un Kalvīti , kā izmeklētāja Bodes lietu . Tas Kalvīša teksts par naudas pazušanu tajā intervijā tāds stipri izrauts no konteksta izskatījās, aizmirstot nesaskaņu pirmssākumus.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > dro 02.09.2010. 12.13

    .
    Piedod, betijacelmale, bet nebija man ne mērķis ne vēlme Tevi kustināt!
    Ja nu tas tomēr tā ir sanācis, tad varu ieteikt pieslieties Ino. Viņš viens pats arī nestabīls jūtas!
    ;)

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > dro 02.09.2010. 12.15

    .
    Man vēlreiz jāatvainojas, klusais, jo Kalvīša interviju neesmu lasījis, vien atreferējumus vairākos portālos.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 02.09.2010. 12.23

    Varbūt ka tā – nu atreferējumos jau ar bija teksts par Ēlertes un Maizīša attieksmi pret situāciju ar naudu KNABā , kaut gan netika pieminēta pamatproblēma KNAB un Kalvīša domstarpībās. Ceru par Bodes stāstu atceries.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Raudseps > dro 02.09.2010. 13.03

    Apspriešanas vērto premjerministra kandidātu sarakstu varam paši veidot, tikai jāņem vērā, ka vienīgais, kam ir tiesības nosaukt īsto kandidātu, ir Valsts prezidents. Pašlaik partiju nosauktie ir tikai priekšvēlēšanu PR un blefs. Bet Zatlers jau ir pateicis kritērijus, pēc kuriem vadīsies, izvēlēdamies, kuram uzticēt valdības veidošanu pēc vēlēšanām. Dīvaini, ka daudzi, šķiet, to nav pamanījuši un uzskata, ka Zatlers līdz tam “paklusēs”, kā bija rakstīts ziņās. Manuprāt, ja nu kāds ir kaut ko pateicis “cieti”, tad tieši VZ. Vairāk par to – manā komentārā šodien žurnālā IR, elektroniskajā versijā – http://www.ir.lv/2010/9/1/zatlera-kriteriji

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > dro 02.09.2010. 13.17

    .
    Paldies, Ozoliņa k-gs!
    Jā, zāle ir zaļa un šaha galdiņš rūtains! Bet nav jau slikti to vēlreiz atgādināt.
    Tiesa, vajadzētu sev definēt, vai publika tiešām ir tik padumja, ka zāli “krāso” rūtainu, bet šaha galdiņu zaļu, vai tomēr “spiest” uz to “vairāk” dziļumu.

    P.S.
    Jebkurā gadījumā pozitīva ir Jūsu vēlme iesaistīties diskusijā.
    P.P.S.
    Ceru ka to vēlmi nepredeterminē pašreklāmas (es domāju IR) nepieciešamība.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 02.09.2010. 13.41

    Ozoliņa k-gs
    Vai gadījumā nav tā ,ka divreiz nosaucot premjera kandidātu , kuru neapstiprina Saeima , automātiski amatu zaudē prezidents? Tad gan laikam ir Zatlers tomēr nolikts zināmas izvēles priekšā , kur kritēriji var nebūt noteicošie.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Raudseps > dro 02.09.2010. 13.45

    Viedokļa paušana kā pašreklāmas nepieciešamība? Interesanta atziņa. Varbūt nevajag neko publicēt? Žurnāls preses kioskā – arī pašreklāma? Kāds taču var to ieraudzīt, nopirkt un pat izlasīt!

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Raudseps > dro 02.09.2010. 13.47

    Nē, tā nav. Vairāk par to skat. Latvijas Republikas Satversme: http://www.likumi.lv/doc.php?id=57980

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 02.09.2010. 14.02

    Paldies, izlasīju, tad atliek vien iespēja tikt neievēlētam uz otro termiņu. Nu ko, atliek skatīties kā kārtis sadalīsies pēc vēlēšanām.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 02.09.2010. 14.06

    Starp citu – domāju ,ka ne tikai premjeru kandidāti būtu apspriežami , bet arī disputs par iespējamiem ministriem . Mums jau ir ideāli piemēri , kas gadās, kad piederība partijas galvgalim dod vietu ministrijā , kur aptuvena nojēga par lietu gaitu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Raudseps > dro 02.09.2010. 14.10

    Ir arī tāda iespēja: 48. Valsts Prezidentam ir tiesība ierosināt Saeimas atlaišanu. Tiesa, tad ir arī šāda: 50. Ja tautas nobalsošanā vairāk nekā puse no nodotām balsīm izsakās pret Saeimas atlaišanu, tad Valsts Prezidents uzskatāms par atlaistu un Saeima ievēlē jaunu Valsts Prezidentu uz atlaistā Prezidenta atlikušo pilnvaru laiku.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 02.09.2010. 14.17

    Paldies, šo momentu es atcerējos – tas varbūt atturēja savulaik VVF rīkoties radikālāk.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > dro 02.09.2010. 14.21

    .
    Ozoliņa k-gs!
    Tas,šķiet, bija kādā LTV1 diskusiju raidījumā. Jūs tur izskatījāties traki uzvilcies.
    Ceru, ka tas nav pārāk sistemātiski.

    Par viedokli, drukāšanu un žurnāliem kioskā varētu padiskutēt, ja Jūs to tiešām nopietni.

    Ne brīdi neesmu domājis, ka pašreklāma pati par sevi ir kas slikts vai izskaužams.
    Runa vien bija par motivāciju. Un paradumiem, piemēram, Zibensziņās.

    P.S.

    Beigšu darbu, un lielveikalā noteikti nopirkšu IR. Apsolu izlasīt arī Jūsu komentāru!
    ;)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Ligiña Doniña > dro 02.09.2010. 16.02

    Varbūt valsts bankrots būtu izeja, jo vismaz parādītu reālo bilanci, kur atrodamies??
    Varbūt arī tā!

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > dro 02.09.2010. 16.07

    —? dzeris49.. kāpēc Tu uzskati, ka, ja es domāju ne tā kā tu..tas nozīmē, ka domāju nepareizi????

    Man nav vajadzīgs tavs atbalsts manam viedoklim. Manis kā komentētāja mērķis ir izteikt savu viedokli un Tev tas nav jāuztver kā kaut kāda vienīgā patiesība lasīšanas brīdī un arī pēc tam.

    VNK samierinies ar to, ka mēs visi nedomājam vienādi! Un necenties panākt, lai visi tā saktu domāt, ja nē būsim bedrē visu laiku!

    Man šī situācija atgādina pamatskolas laikus, kad rakstījām domrakstu literatūras stundā. Skolotāja manu darbu novērtēja ar vāji, jo mans viedoklis neatbilda viņas viedoklim. Nevajag būt tik subjektīviem, esiet elastīgāki savā domāšanā, mīļie cilvēki!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ✿ܓ ☜♡☞ > dro 02.09.2010. 18.43

    Vai valsts bankrots nozimes to bankrotu, kas vasti tik talu novedusi?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Vilma Kovaļova > dro 02.09.2010. 19.30

    Latvija visi aktivie un redzamie politiki ir vienada limena- ne ipasi augsta. Pilu dika limenis

    0
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > dro 02.09.2010. 22.20

    .
    Žurnālu nopirku.
    “Zatlera kritērijus” izlasīju.
    Labs raksts.
    Iespējams, ka to var saukt arī par komentāru. Iespējams.
    Bet propoganda tur arī IR pietiekoši. Labi uzrakstīta propoganda.
    Īpaši man patika: “Prezidenta nosauktie kritēriji ir arī kritēriji vēlētājiem, pēc kuriem vērtēt, par kuriem kandidātiem.. balsot”.

    Vai Ozoliņa kungs būtu Zatlera mentors?
    Vai, varbūt, būs toreiz apmeklējis to Zoo zināmo sapulci…
    Katrā ziņā Ozoliņa kungs zina gan to, kā Zatleram, gan vēlētājiem kā.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > dro 02.09.2010. 22.44

    Personbāli!
    Tev tiešām ir dīvaini uzskati par Dombrovski kā premjeru!
    Interesanti gan, kā Tu domā, kas izvilka mūsu valsti no bankrota, kad to tur tik veiksmīgi bija iegrūdusi patreizēji esošā apvienība”Par nelabu Latviju” ar šleseru priekšgalā!
    Cieti! padomā!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Kristaps_ > dro 06.09.2010. 01.40

    Betij, gaišā lēdij! Bieži par Tevi iedomājos, bet portālā esmu reti, jo, zini, aģitēju tautu ārpus-portāla! Te jau visi advancēti, jāiet tautā – nav laika, saproties! Pēc 2.okt. ceru ar Tevi tikties ar apskaužamu regularitāti!

    0
    0
    Atbildēt

    0

andrisskrastins 02.09.2010. 09.31

Jāsaka, es joprojām apbrīnoju cilvēkus, kas grib šiem cilvēkiem dot jebkādu otro iespēju. Viņi ienīst šo valsti, tās tiesiskumu, likumus, kas spiež viņiem būt tādiem, kādi viņi nav. Viņi grib būt Berluskoni – katrs no viņiem.

+34
0
Atbildēt

0

arguc 02.09.2010. 09.30

Jel nerādiet šo. Man apšķeb dūša.

+21
0
Atbildēt

0

andrisskrastins 02.09.2010. 09.29

Jā, Šlesers izlēmīgi kārto lietas – steidzami jānopērk zeme no saviem korišiem ziemeļu pārvadam, kaut Dienvidu tiltam pietrūkst tāds sīkums kā 10 miljoni. Nespēj normāli notīrīt ielas ziemā. Neapmeklē domes sēdes. Jā, ļoti izlēmīgs un kārtīgs cilvēks.

+28
0
Atbildēt

0

martins_kibilds 02.09.2010. 09.28

Īsti nesaprotu šo labās Latvijas gaidītāju PR akciju – izvlikt no politiskās atkritumu kastes vecu līķi. Izskatās pēc politisko konkurentu rīkota pasākuma.

+15
-1
Atbildēt

1

    andrisskrastins > martins_kibilds 02.09.2010. 09.39

    Šobrīd Šleseram izmisīgi pietrūkst ‘endorsement’ no malas. Praktiski izņemot partiju neviens viņa ideju par premjeru neņem pa pilnu – kā vienmēr. Vēl trakāk – izņemot PBK, kuru skatās krievu tautības vēlētāji, kas ir jau izlēmuši, un LNT, kuru neņem pa pilnu pat pašu publika – neviens viņu nerekomendē un nerekomendēs. Kalvīša izvilcēji cer, ka daļa vēlētāju viņa “žopu” nebūs ievērojuši. Es teiktu tas ir tas pats izmisums, kas lika PLL novietot bruņu transportieri ar uzkrāsotu Šleseru pie Vienotības biroja,.

    +16
    0
    Atbildēt

    0

Anja 02.09.2010. 09.27

Pilsonis un patriots Kalvīša kgs labi redz

+2
-5
Atbildēt

2

    Guncītis > Anja 02.09.2010. 14.43

    viņš var redzēt tur kaut vai pasaku varoņus – nevienu tas vairs neinteresē.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Anja > Anja 02.09.2010. 22.50

    ar sarkasmu nedraudzējamies:))

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam