Paliksim Latvijā vai iekarosim pasauli?

  • Natalja Gudakovska
  • 09.02.2024
Ilustratīvs attēls no Pixabay.com

Ilustratīvs attēls no Pixabay.com.

Jaunā Latvijas uzņēmēju paaudze aizvien biežāk pierāda, ka pie mums radīti produkti un pakalpojumi var kļūt pasaulē pamanīti un konkurētspējīgi. Tomēr, lai šāds scenārijs piepildītos, bez spilgtas biznesa idejas, finansējuma, savstarpēji papildinošas un neatlaidīgas komandas, ir vajadzīgs vēl kas izšķiroši nozīmīgs. Runa ir par uzņēmēja ambīcijām iekarot Eiropas un pasaules tirgus jau no paša sākuma, no uzņēmuma izveides brīža. Mana pieredze rāda, ka ar šādu attieksmi apveltīti uzņēmēji attīsta savu biznesu krietni citādāk nekā tad, ja uzņēmējs orientējas tikai uz Latvijas tirgu. “Pasaules iekarotāja” domāšana bieži vien nostrādā kā izšķirīgs faktors, kas aizrauj līdzi domubiedrus, investorus, partnerus. Jo mums visiem taču gribas pievienoties augošam, veiksmīgam uzņēmumam un piedalīties kādā grandiozā un vērtīgā projektā, kurš padarīs pasauli labāku.

Jaunākajā žurnālā