Iesaka Artūrs Forsts, reklāmas aģentūras MIXD vadītājs.
Gustave Le Bon. The Crowd: A Study of the Popular Mind
Gustavs Lebons ir viens no sociālās psiholoģijas pamatlicējiem. Šī grāmata palīdz daudz dziļāk un pamatīgāk izprast sociālos fenomenus, ar kādiem mēs šodien saskaramies, piemēram, Krievijas agresija Ukrainā un sabiedrībā valdošā attieksme pret šo karu, tāpat arī dezinformācija un tās izplatība vai vēlēšanu aģitācija un sabiedrības uzvedība politiskās komunikācijas kontekstā. Strādājot komunikācijas jomā, šī grāmata palīdz izprast uzvedības cēloņus un dažādu impulsu ietekmi uz reakcijām.
Mark Manson. The Subtle Art of Not Giving a Fuck
Viens no retajiem modernajiem bestselleriem, ko vērts izlasīt. Īpaši vērtīga tā varētu būt gados jaunākajiem uzņēmējiem. Cilvēka dabā bieži ir vēlme piešķirt pārlieku lielu nozīmi lietām, kurām nav nekādas jēgas. Grāmata izklaidējošā veidā lieliski izgaismo un palīdz izprast savas prioritātes. Tā ir ātri lasāma un ar gaumīgu humoru ietver virkni pārsteidzošu elementu.
Rolfs Dobelli. Skaidrās domāšanas māksla
Domāšanas kļūdas un cilvēku uzvedības vājie punkti ir tēma, kas mani tiešām interesē. Izpratne par šiem jautājumiem ļauj ne tikai analizēt sevi, bet arī daudz veiksmīgāk izprast līdzcilvēkus un kolēģus. Gremdējošu dzīves situāciju savlaicīga identificēšana un operatīva risināšana ir īpaši svarīga biznesā.
Lai lasītu šo rakstu tālāk, lūdzam autorizēties ar savu epastu vai sociālā tīkla kontu:
Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.