Ar nostāju • IR.lv

Ar nostāju

Ilze Šķietniece

Sākoties karam Ukrainā, daļa uzņēmēju uzsvēra, ka vēlas palikt neitrāli. Tas arī redzams viņu sociālo tīklu kontos un interneta vietnēs. Par šo tēmu nav neviena ieraksta. Tomēr mērījums Uzņēmumi un sabiedrības gaidas* rāda, ka lielākajai daļai sabiedrības — 78% — ir svarīgi, lai uzņēmumi domā ne tikai par peļņu, bet arī par iedzīvotājiem aktuāliem jautājumiem. 

Tas ir nākamais faktors pēc cenas un kvalitātes, izdarot izvēli par labu kādam zīmolam. Turklāt šis rādītājs pēdējos gados audzis. 2020. gadā uzņēmuma nostāja bija aktuāla 63%, bet vēl gadu iepriekš — 57% iedzīvotāju. 

Ir Nauda uzdeva trīs jautājumus dažādu nozaru uzņēmējiem par to, kā viņi atbild uz šīm sabiedrības gaidām un kāpēc viņi to izvēlējušies darīt. 

  1. Kādus sabiedrībai būtiskus jautājumus aktualizējat un ar kādiem paņēmieniem?
  2. Kāpēc jums ir būtiski domāt ne tikai par biznesu, bet arī par sabiedrībai aktuālu jautājumu risināšanu, viedokļa paušanu?
  3. Vai savas nostājas paušana ir likusi ciest finansiālus zaudējumus vai zaudēt klientus?

* Pētījumu 2022. gada rudenī veica VA Communications, VA Government un VA Purpose sadarbībā ar kompāniju Norstat

Lai lasītu šo rakstu tālāk, lūdzam autorizēties ar savu epastu vai sociālā tīkla kontu:


Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu