Digitālajā laikmetā, kad reklāma šķietami kļūst aizvien vairāk izskaitļota un racionāla, patiesi oriģinālas idejas un netradicionāla pieeja ir vēl būtiskāka, uzskata godalgotais reklāmists Ēriks Sollenbergs
Skanot Enyas ēteriskajai balsij, Žana Kloda van Dammes tēls pamazām attālinās, līdz ieraugām, ka viņš nostājies špagatā starp divām braucošām Volvo fūrēm. Tas ir attēls, kas paliek atmiņā. Ja izdodas tādu notvert reklāmā, visticamāk, tā izpelnīsies augstu atzinību — par nu jau hrestomātisko automilža reklāmas klipu tādu savulaik saņēma arī zviedru reklāmas un mārketinga speciālista Ērika Sollenberga (Erik Sollenberg) vadītais uzņēmums Forsman&Bodenfors, kas 2014. gadā tika atzīts par pasaules labāko radošo reklāmas aģentūru. Sollenbergs pie tās stūres bija 14 gadus.
Lai lasītu šo rakstu tālāk, Tev jābūt drukātā vai digitālā žurnāla abonentam. Esošos abonentus laipni lūdzam ienākt:
Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.