Dalos pieredzē: kā radīt veiksmīgu satura veidošanas uzņēmumu

Jaunie uzņēmēji Kristaps Turiščevs un Alise Bērziņa, SIA cleverCAKE Agency. Foto — Ieva Salmane
Alise Zita Zeidaka

Īsumā. 2022. gadā izveidota satura mārketinga darbnīca, kas draudzējas ar dažādām vietām, rūpējoties par to digitālo veidolu un radot vizuāli un tekstuāli piesaistošus, unikālus stāstus. Mērķis. Būt HoReCa uzņēmumu labākajiem draugiem un pirmajai izvēlei, kad nepieciešams kvalitatīvi un piesaistoši izstāstīt un pārnest ideju no fiziskās uz digitālo pasauli. Skaistākais. «Iespēja izcelt nevis monopolistus, bet mazos censoņus tādā gaismā, kādā tie ir pelnījuši atrasties. Vienādot starta pozīciju.» Grūtākais. «Nepazust, atrast līdzsvaru un kvalitatīvi organizēt darbu, kad vienlaikus jātur roka uz pulsa atšķirīgos projektos ar dažādiem klientiem. Atcerēties būt sev priekšniekiem.» 

Lai lasītu šo rakstu tālāk, Tev jābūt drukātā vai digitālā žurnāla abonentam. Esošos abonentus laipni lūdzam ienākt:

Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu