Baltijas zīmolu tops • IR.lv

Baltijas zīmolu tops

Latvijas mīlētāko zīmolu TOP 50

Metodoloģija. Mīlētākie zīmoli Latvijā tiek noteikti jau 18. gadu, izmantojot 30 pasaules valstīs pielietoto Brand CapitalTM pētījumu metodoloģiju. Mīlētāji = «nākamreiz iegādājoties produktu un (vai) pakalpojumu šajā kategorijā, noteikti izvēlēšos šo zīmolu, un tas ir viens no maniem iecienītākajiem zīmoliem». Aptaujāti 1000 ekonomiski aktīvi Latvijas iedzīvotāji vecumā no 15 līdz 74 gadiem. Latvijā izpētē iekļauti 328 zīmoli 36 kategorijās. Izpētes lauka darbs: 2022. gada jūlijs—augusts. Izpēti veica un kvalitāti garantē RAIT. Zīmolu atlases kritēriji: 1) zīmols ir radīts Baltijā, vai 2) zīmols veic aktīvas investīcijas mārketingā un reklāmā Baltijā.

Baltijas mīlētāko zīmolu TOP 50

Metodoloģija. Mīlētākie zīmoli Baltijā tiek noteikti jau 11. gadu, izmantojot 30 pasaules valstīs pielietoto DDB Brand CapitalTM pētījumu metodoloģiju. Mīlētāji = «nākamreiz iegādājoties produktu un (vai) pakalpojumu šajā kategorijā, noteikti izvēlēšos šo zīmolu, un tas ir viens no maniem iecienītākajiem zīmoliem». Aptaujāti 2800 ekonomiski aktīvi Baltijas iedzīvotāji vecumā no 15 līdz 74 gadiem. Baltijas izpētē iekļauti 613 zīmoli 36 kategorijās, 140 zīmoli — visās trijās Baltijas valstīs. Izpētes lauka darbs: 2022. gada jūlijs—augusts. Izpēti veica un kvalitāti garantē RAIT. Zīmolu atlases kritēriji: 1) zīmols ir radīts Baltijā, vai 2) zīmols veic aktīvas investīcijas mārketingā un reklāmā Baltijā.

Lai lasītu šo rakstu tālāk, lūdzam autorizēties ar savu epastu vai sociālā tīkla kontu:


Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu