Otro gadu pēc kārtas pasniegta Latvijas E-komercijas gada balva. Pērn daudzi vēl tikai spēra pirmos soļus interneta tirdzniecībā, bet šogad uzņēmumi jau nopietni domājuši par attīstību, saka E-komercijas zvaigznes 2022 žūrijas priekšsēdētājs Arnis Jēkabsons
Par galvenajām balvām cīnījās 50 Latvijas e-veikali. Finālistu vidū gan interneta tirdzniecības milži, gan jaunpienācēji. «Šis gads mums parādīja, cik Latvijā ir daudz brīnišķīgu mazo biznesu, kas spējuši savu produkciju izplatīt ne tikai gadskārtējos tirdziņos vai mazos veikalos, bet piedāvāt to plašākai publikai interneta vidē. Vērojot dalībnieku progresu no gada uz gadu, varu droši teikt, ka gada balva dod pozitīvu ietekmi nozarei gan iedvesmojot, gan dažādās diskusijās palīdzot kopīgi celt līmeni,» saka Arnis Jēkabsons. «Piedāvāt savas preces un pakalpojumus internetā iemācījās ne tikai lieli zīmoli, kuri to līdz šim nedarīja, bet arī radās mazi un vidēji uzņēmumi, kuriem tie bija pirmie soļi biznesā. Ļoti svarīgi, ka arī pēc pandēmijas mēs visi turpinām šo izaugsmes ceļu. Lielākā daļa nākotnes e-komercijas zvaigžņu ir tikai sava ceļa sākumā. Tāpēc šādi pasākumi, kas veicina nozares izaugsmi, iedrošinot arī citus uzņēmējus, ir jāorganizē, lai dotu iespēju mācīties citam no cita un sasniegt globāli labus rezultātus,» stāsta Raitis Puriņš, Printful globālā mārketinga vadītājs.
Abonē žurnāla digitālo versiju un atbalsti kvalitatīvu žurnālistiku!
Ja esi jau abonents, lūdzam autorizēties ar savu e-pastu.