Jaunāko paaudžu vērtību un ideālu izpratne var palīdzēt konkurēt darba tirgū

  • Kristīne Jarve
  • 11.04.2022
Ilustratīvs attēls

Ilustratīvs attēls

Mileniāļi un Z paaudzes pārstāvji sasniedza pilngadību laikā, kad sociālie mediji sniedza viņiem iespēju dalīties ar savu viedokli, ietekmēt un apšaubīt autoritātes jaunos veidos. Tas ir veidojis šo paaudžu pasaules uzskatus, vērtības un uzvedību. Viņu spējai sazināties un apvienoties viedtālruņos un izjaukt esošo lietu kārtību ir globāla ietekme. Sākot no #MeToo un beidzot ar Black Lives Matter, sākot no protesta gājieniem par klimata izmaiņām, beidzot ar Arābu pavasari — šīs paaudzes rada reālas pārmaiņas sabiedrībā un biznesā. Pēdējās desmitgades laikā Deloitte ir turējis roku uz pulsa, lai izprastu šo divu grupu attieksmi un galvenos notikumus un tendences, kas tās ietekmē. Daži no secinājumiem, kas būs noderīgi darba devējiem, ir izklāstīti šajā rakstā.

Jaunākajā žurnālā