
Ilustratīvs attēls
E-komercijas uzplaukums uz Covid-19 pandēmijas fona ir kļuvis par fenomenu, kas pārspēja visoptimistiskākās biznesa prognozes. Nozares izrāviens ir noticis ne tikai, pateicoties pircēju paradumu maiņai, bet arī pasaules līmeņa risinājumam - Marketplace, kas ir ļāvis neapstāties daudzu komersantu biznesam, pārceļot savu tirdzniecību uz e-vidi. Vēl vairāk – viņu izaugsmes stratēģijā ir pavērušās iespējas uzreiz ieiet vairākos tirgos. Pašlaik Baltijas tirgotāji ir dažu soļu attālumā no tirdzniecības Somijas tirgū, kur 79% interneta lietotāju iepērkas tiešsaistē, līdz ar to jautājums ir, cik lielā mērā Baltijas uzņēmēji ir gatavi apmierināt prasīgo somu patērētāju?
Somija – viena no e-komercijas līderēm
Šogad 220.lv un pārējos grupas e-veikalus apvienojām ar vienu no top e-komercijas uzņēmumiem Somijā - Hobby Hall Group, kas nozīmē Lietuvas, Latvijas, Igaunijas un Somijas e-platformu saplūšanu vienā. Tātad pārdevējiem, kas savu uzņēmējdarbību ir pārcēluši vai paplašinājuši 220.lv, no nākamā gada būs iespēja sākt preču tirdzniecību ne tikai Baltijas līmenī, bet arī Somijā.