Kā runāt, lai tevi saprastu un nepārprastu • IR.lv

Kā runāt, lai tevi saprastu un nepārprastu

Aiga Veckalne, valodniece, raidieraksta Pieturzīmes veidotāja

Labskanīgs, skaidrs, saprotams un ietekmīgs teksts, kodolīga un precīza izteiksme bez liekvārdības palīdz tikt saprastam, nevis pārprastam, risināt dažādas situācijas, veicināt zīmola atpazīstamību un reputāciju

Zīmola komunikāciju var aplūkot no daudziem aspektiem — ar to nodarbojas gan sabiedrisko attiecību un mārketinga speciālisti, gan komunikācijas stratēģi, gan zīmolveži. Šā raksta mērķis ir paraudzīties uz zīmola komunikāciju no valodas viedokļa, jo tieši vārdi ir tie, kas paliek atmiņā un pārliecina rīkoties.

Abonē žurnāla digitālo versiju un atbalsti kvalitatīvu žurnālistiku!


Ja esi jau abonents, lūdzam autorizēties ar savu e-pastu.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu