
Ilustratīvs attēls no pixabay.com
Pandēmija, kas satricināja mūsu ikdienu un ekonomiku, nostrādāja kā digitālās transformācijas katalizators, nesot līdzi arī augstākas prasības klientu apkalpošanā – iedzīvotāji sagaida tūlītēju risinājumu, bet vienlaikus arī iedziļināšanos un personīgu pieeju, savukārt tolerance pret negatīvu pieredzi ir zema.
Teju pirms gada attālinātā apkalpošana kļuva par mūsu ikdienu, un būtiskākos secinājumus par klientu paradumu maiņu, apkalpošanas tendencēm un izaicinājumiem iezīmēšu, balstoties uz Citadeles pieredzi un ikgadējo Baltijas klientu servisa novērtēšanas pētījumu banku sektorā, kuru veica viens no vadošajiem klientu servisa novērtēšanas un uzlabošanas uzņēmumiem Centrālajā un Austrumu Eiropā – Dive.
Klientu apkalpošana tagad ir svarīgāka nekā jebkad agrāk