Valmiermuižas alus saimnieks Aigars Ruņģis stāsta, kāpēc krīzē sadarbība var izrādīties labākā biznesa stratēģija
Labām lietām jānobriest. Amatalus darītāji to zina. Tāpēc krīzes laiku izmanto radošiem eksperimentiem. Iespējams, kāda no klusajā periodā izdomātajām jaunajām garšām vēlāk kļūs par hitu un nesīs uzņēmumam arī peļņu, pieļauj Valmiermuižas alus saimnieks Aigars Ruņģis. Tomēr, lai nenoslīktu «Covid-19 okeānā», svarīgi arī turpināt darbu.
Lai lasītu šo rakstu tālāk, Tev jābūt drukātā vai digitālā žurnāla abonentam. Esošos abonentus laipni lūdzam ienākt:
Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.