Jums pienācis sūtījums

«Mēs vēlamies izcelties ar to, ka mūsu klientiem ir vislabākā pieredze pakomātu izmantošanā,» saka Omniva vadītāja Latvijā Beāte Krauze-Čebotare. Foto — Elīza Ella Dumpe
Gunita Nagle
Print Friendly, PDF & Email

Pieaugot e-komercijas popularitātei, svarīgāka nekā līdz šim kļuvusi preču nogādāšana pircējiem. Kā strādā uzņēmumi, kas nodarbojas ar sūtījumu piegādi?

Katram mākonim sava zelta maliņa, un katrā krīzē ir kāda biznesa joma, kura pēkšņi uzplaukst. Pēc 2008. gada finanšu krīzes visā pasaulē kļuva populāri ātrie jeb tā dēvētie nebanku kredīti. 2020. gadā, Covid-19 pandēmijas krīzē, pārvietošanās un pulcēšanās ierobežojumu dēļ uzplaukumu piedzīvo e-komercija. Tās apjomi visā pasaulē pērn palielinājās par 16,5%, aplēsis e-komercijas analītikas uzņēmums Insider Intelligence. Vislielākie e-komercijas pieaugumi ir Āzijā, Klusā okeāna reģionā, Ziemeļamerikā, arī Rietumeiropā.

Lai lasītu šo rakstu tālāk, Tev jābūt drukātā vai digitālā žurnāla abonentam. Esošos abonentus laipni lūdzam ienākt:

Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu